کد خبر : 63744

پیش بینی قیمت سانتافه مدل 2021 در ایران

پیش بینی قیمت سانتافه مدل 2021 در ایران

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با بیان اینکه آخرین سری از واردات خودروهای خارجی به خوزستان در تیرماه ۹۶ انجام شد، گفت: با واردات خودروهای مدل ۲۰۲۱، قیمت تمامی خودروهای با مدل ۲۰۱۸ به پایین در بازار با افت بسیار سنگینی روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ، عبدالرضا عساکره در خصوص واردات خودروهای خارجی به خوزستان، اظهار کرد: آخرین سری از واردات خودروهای خارجی به خوزستان در تیرماه ۹۶ انجام شد که خودروهای مدل ۲۰۱۸ را شامل می‌شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز تصریح کرد: با واردات خودروهای مدل ۲۰۲۱، قیمت تمامی خودروهای با مدل ۲۰۱۸ به پایین در بازار با افت بسیار سنگینی روبه‌رو خواهند شد؛ به عنوان مثال خودرو سانتافه ۲۰۱۸ نیمه فول با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر که از ۷۰۰ تا ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد، حداقل به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

عساکره تصریح کرد: ملاک قیمت خودروهای خارجی در بازار، خودروهای با مدل ۲۰۱۸ است که با وارد شدن خودروهای ۲۰۲۱، طبعا مبنای قیمت‌گذاری تغییر خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر خودروی سانتافه با مدل ۲۰۲۱ وارد شود، حدودا ۸۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت اما با ظاهری جدید و با آخرین مدل خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها