کد خبر : 59016

جزئیات 2 طرح فروش خودرو همزمان سایپا از امروز + قیمت ها

جزئیات 2 طرح فروش خودرو همزمان سایپا از امروز + قیمت ها

دو طرح فروش فوق‌العاده خودرو و پیش فروش محصولات سایپا در قالب طرح عید تا عید از امروز شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش خودروتک، فروش فوق العاده با قیمت قطعی و تحویل حداکثر 90 روزه خواهد بود و پیش فروش خودرو با پیش پرداخت و موعد تحویل خرداد تا بهمن 1400 در مدل های مختلف است.

در این طرح ها 7 مدل از خودروهای سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می‌شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح را دارند.

فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می توانند در هر یک از طرح ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبان فروش فوق العاده مشخص می‌شود و سپس سایر ثبت‌نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

بر این اساس متقاضیان مشارکت در این طرح های فروش می توانند از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۹ اسفند ماه به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده، خودروهای سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک آر و ساینا اس  قابل ثبت نام هستند.

همچنین در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک. اس، ساینا. اس و کوییک. آر عرضه خواهند شد.

با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه‌ها در بازار خودرو، محدودیت‌های قبلی برای ثبت نام در این طرح های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح های فروش به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

جدول فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده خودرو سایپا با قیمت قطعی اسفند 99

جدول پیش فروش خودرو سایپا

پیش فروش خودرو سایپا شنبه 9 اسفند 99 پیش فروش شاهین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها