کد خبر : 57232

پیش بینی قیمت خودرو تا شب عید


پیش بینی قیمت خودرو تا شب عید

کریمی سنجری گفت: اگر شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود بگذارد و تحریم‌ها برداشته شود و شرکای خارجی به کشور بازگردند نه تنها فقط خودرو بلکه در صنایع دیگر نیز اوضاع اقتصادی رو به بهبود خواهد گذاشت.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش نیوز ، کریمی سنجری درباره نرخ کارخانه گفت: با فریز شدن نرخ خودرو در کارخانه یک انگیزه دلالی به وجود می‌آید.

در واقع بازار دو نرخی شکل می‌گیرد و طبیعتا افرادی هستند که از این موقعیت استفاده کنند و یک خودرو را در یک نقطه با نرخ پایین تر خریداری و در نقطه‌ای دیگر با نرخ بالاتر به فروش برسانند.

این کارشناس صنعت خودرو اظهار کرد: اگر شرایط تغییر کند و پیش‌بینی نرخ تورم رو به کاهش باشد طبیعتا تلاش بر این است که دارایی ثابت به فروش برسد، معکوس زمانی که پیش‌بینی نرخ تورم افزایشی است که تلاش می‌شود افراد نقدینگی خود را به دارایی ثابت تبدیل کنند. هم اکنون نیز شرایط به این شکل است که افراد تلاش می‌کنند خودرو را به فروش برسانند تا بتوانند در شرایط بهتری دوباره خودرو را خریداری کنند.

تداوم کاهش قیمت خودرو تا پایان سال

کریمی سنجری در پایان گفت: اگر شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود بگذارد و تحریم‌ها برداشته شود و شرکای خارجی به کشور بازگردند نه تنها فقط خودرو بلکه در صنایع دیگر نیز اوضاع اقتصادی رو به بهبود خواهد گذاشت. ولی اگر پس از مدتی این شائبه ایجاد شود که قرار نیست تغییری صورت گیرد و شرایط عادی شود دوباره اوضاع به مانند قبل خواهد شد و نرخ تورم و افزایش نرخ شکل خواهد گرفت. به اعتقاد بنده تا پایان سال کاهش نرخ خودرو ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها