کد خبر : 52661

اولین خودرو روسی به بازار ایران رسید + قیمت یواز پاتریوت

اولین خودرو روسی به بازار ایران رسید + قیمت یواز پاتریوت

اولین خودرو روسی بازار ایران یعنی یواز پاتریوت درآستانه عرضه به بازار قرار گرفته است. تصاویر منتشر شده از نمایندگی این خودرو نشان می دهد که اولین سری پاتریوت ها آماده تحویل شده اند.

به گزارش خودروتک، تولید پاتریوت توسط شرکت روسی یواز از سال 2005 آغاز شد و اکنون نسل دوم این خودرو در حال تولید است که همین نسل نیز در ایران تولید می شود. اولین زمزمه های تولید یوآز پاتریوت در ایران به سال 95 باز می گردد. اما سرانجام سال 99 این خودرو به بازار خودرو کشور وارد شد.

مروری بر مقالات و بررسی های خارجی در مورد این خودرو نشان می دهد که یواز پاتریوت خودرویی قابل قبول از نظر عملکرد آفرود است و بخش های اصلی یعنی موتور، دیفرانسیل و سیستم تعلیق آن از قدرت و کشش لازم برای پیمودن مسیرهای مختلف آفرود و شیبدار را دارا است. با این حال از نظر طراحی داخلی به نسبت خودروهای همکلاسش در بازار ایران مانند کوراندو، ساده تر است.

قیمت یواز پاتریوت

خودرو شاسی بلند یوآز پاتریوت در حالی به مرحله تحویل به مشتریان و پلاک شدن رسیده است که این خودرو با قیمتی در حدود 700 میلیون تومان پیش فروش شد. البته هنوز کشف قیمت یواز پاتریوت در بازار انجام نشده است. اما می توان پیش بینی کرد که با توجه به نوبرانه بودن این خودرو و اشتیاقی که در بازار خودرو ایران برای خودروهای SUV آفرود وجود دارد، قیمت یواز پاتریوت در بازار وارد باشگاه میلیاردی ها شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها