کد خبر : 52600

یک پیش‌بینی مثبت از آینده قیمت خودرو


یک پیش‌بینی مثبت از آینده قیمت خودرو

یک فعال بازار خودرو می‌گوید: با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای ایرانی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان ارزان شدند. چنانچه قیمت دلار در هفته اول آبان کاهش یابد قیمت خودروها مجدد ارزان خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت نیوز ، یک فعال بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای ایرانی باز هم ارزان می‌شود؟ گفت: چنانچه بانک مرکزی ارز مورد نیاز را به بازار عرضه کند و قیمت دلار ارزان شود قیمت تمام خودروهای ایرانی دوباره ارزان خواهد شد؛ این در حالی است که در آخرین معاملات روز چهارشنبه با افزایش هزار و ۲۰۰ تومانی قیمت دلار مجدد برخی از خودروها نوسان قیمت داشت.

فیروز نادری افزود: فعلا در بازار خرید و فروش خودرو انجام نمی‌شود؛ چرا که نه متقاضی برای خرید خودرو وجود دارد و نه فروشندگان تمایلی برای فروش خودروهایشان دارند.

او با اشاره به کاهش قیمت انواع خودروها اظهار کرد: هفته گذشته قیمت پراید ۱۲۰ میلیون تومان بود که با کاهش قیمت دلار قیمت این خودرو ۱۰ میلیون ارزان شد. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۳۹ میلیون تومان کاهش با قیمت ۲۱۶ میلیون تومان فروخته شده است. همچنین پرشیا با ۴۵ میلیون تومان کاهش با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان معامله شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها