کد خبر : 50415

کاهش ۱۱ میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

 کاهش ۱۱ میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

در حال حاضر متوسط تغییرات قیمتی خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش ۶ تا ۱۱ میلیون تومانی قیمت ها است اما باید این نکته را در نظر گرفت که همچنان قیمت ها نا معقول و بالاست و فقط به صورت مقطعی کاهش اندکی را تجربه کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو تا حدودی روند افزایش قیمت‌ها متوقف شده است اما هنوز خبری از معاملات نیست و به نوعی معاملات به صفر رسیده است.

فعالان بازار معتقدند دلیل افزایش غیر منطقی قیمت‌ها در دو هفته اخیر مشخص نبود، در حال حاضر هم ترمز افزایش قیمت ها بدون هیچ دلیلی کشیده شده ولی هنوز تصمیمی از سوی مسئولان برای ساماندهی قیمت ها در بازار ارائه نشده است و همین امر نگرانی‌ها را در مورد قیمت خودرو آنهم در روزهای آینده در بازار بیشتر کرده است.

البته یکی از شرکت های خودروساز طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود را با تحویل 3 ماهه اجرایی کرد اما تعداد محدود خودروهای عرضه شده در این طرح به همراه حجم بالای تقاضا هم نتوانست نقشی در مدیریت تقاضا در بازار داشته باشد.

در حال حاضر متوسط تغییرات قیمتی خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش 6 تا 11 میلیون تومانی قیمت ها است اما باید این نکته را در نظر گرفت که همچنان قیمت ها نا معقول و بالاست و فقط به صورت مقطعی کاهش اندکی را تجربه کرده است.

به اعتقاد فعالان بازار ساماندهی قیمت ها نیازمند یک سیاست منسجم میان مسئولان مربوطه است و تصمیم های مقطعی و طرح های قرعه کشی خودرو  به هیچ عنوان جواب گویی بازار تشنه خرید و فروش خودرو نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها