کد خبر : 44308

زمان دومین فروش فوق العاده خودرو در سال 99 مشخص شد

زمان دومین فروش فوق العاده خودرو در سال 99 مشخص شد

استقبال از فروش فوق العاده خودرو به حدی بوده است که کمتر کسی می توانست ثبت نام بیش از 5 میلیون نفر را پیش بینی کند. این در حالیست که تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح به مراتب کمتر است. از این رو پیش بینی می شود که در مراحل بعدی فروش فوق العاده خودرو نیز حجم پیش ثبت نام بالا باشد.

به گزارش خودروتک، فروش فوق العاده خودرو از آنجا که با قیمت های مصوب امسال انجام می شود برای بسیاری از خودرو اولی ها جذاب است.  از این رو بسیاری می خواهند از زمان فروش فوق العاده بعدی مطلع شوند تا اگر در قرعه کشی اخیر نامشان بیرون نیامد، بخت خود را در فروش فوق العاده بعدی آزمایش کنند.

براساس گفته های سرپرست وزارت صمت فروش فوق العاده بعدی خودروسازان سه ماه بعد انجام می شود. با این حساب کسانی که در این دوره دستشان به خودرو نرسد، باید دست کم تا شهریور ماه و قرعه کشی بعدی خودرو در فروش فوق العاده صبر کنند.

از نظر موعد تحویل خودرو نیز انتخاب بازه سه ماهه برای فروش فوق العاده منطقی به نظر می رسد، چرا که موعد تحویل در فروش فوق العاده سه ماهه است و پس از تحویل خودروهای این سری از فروش، برنامه فروش فوق العاده بعدی اعلام می شود که عملا همان شهریور ماه خواهد بود.

مضاف بر اینکه در زمان فروش فوری بعدی احتمال زیاد و با روند کنونی تولید، خودروهای معوق خودروسازان به صفر رسیده و آنها هم از نظر تعداد خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده و هم از نظر تنوع مدل دست بازتری خواهند داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها