کد خبر : 44188

این 2 خودرو حذف تیراژ پراید را پوشش می دهند

این 2 خودرو حذف تیراژ پراید را پوشش می دهند

توقف تولید پراید به دلیل تیراژ آن هم برای بازار و هم برای خودروساز تولید کننده آن اهمیت دارد. هر چند به طور رسمی برای پراید جانشینی مشخص نشده است اما به نظر می رسد سایپا قصد دارد تیراژ دو خودرو را برای گرفتن جای تیراژ پراید افزایش دهد.

به گزارش خودروتک، با قطعی شدن توقف تولید پراید که در آخرین گام خود قرار دارد همواره این سوال مطرح بود که کدام خودروها در سایپا تیراژ حذف پراید را پوشش خواهند داد. هر چند این پوشش به معنی جانشینی تام و تمام پراید توسط این دو خودرو نیست.

در این رستا اکنون خط تولید بدنه دو منظوره سایپا آماده بهره برداری شده است. خط تولیدی که زمینه افزایش تولید 2 خودرو ساینا و کوییک را فراهم می آورند.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا از تیر ماه سال گذشته در راستای اجرای برنامه توقف تولید محصولات خانواده پراید و برای جبران افت تیراژ آن، دستور افزایش ظرفیت تولید محصولات S200 و Q200 شامل خودروهای خانواده ساینا و خانواده کوییک در گروه خودروسازی سایپا را ابلاغ کرد و به همین منظور طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خط رباتیک جدید برای تولید بدنه این خودروها در شرکت پارس خودرو آغاز و در کمتر از ده‌ ماه در میانه اولین فصل از سال جهش تولید آماده راه‌اندازی شده است.

این خط تولیدی جدید در صورت نیاز قابلیت افزایش ظرفیت اسمی را دارد و با نصب و راه‌اندازی آن شرکت پارس‌خودرو قادر به تولید چند تیپ مختلف از محصولات کوییک و ساینا شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها