کد خبر : 44051

فروش فوق العاده اخیر قیمت خودرو را کاهش می دهد؟

فروش فوق العاده اخیر قیمت خودرو را کاهش می دهد؟

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص شرط کاهش قیمت خودرو در بازار و آیا اینکه فروش فوق العاده اخیر روی بازار تاثیر می گذارد یا خیر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران، درباره ثبت نام خودرو و تاثیرات آن در کاهش قیمت خودرو ، ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر خودروسازان ثبت نام خودرو دارند و به نوعی فرد دیگر نمی تواند خودرو را بفروشد و همین امر باعث افزایش تقاضای خودرو در حاشیه بازار می شود. بازار در حال حاضر منتظر بخشنامه پنج درصد است که هم اکنون اجرا نشده است و به همین دلیل بازار سلیقه ای پیش می رود.

او بیان کرد: باید در کف بازار خودرو تزریق شود و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. بازار باید تابع قانون باشد و تا زمانی که قانون اجرا نشود نمی توان آن را کنترل کرد.

 رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: زمانی که قانون اجرا نشود، آنهایی که خودرو در اختیار دارند به طور سلیقه ای خودرو را قیمت گذاری می کنند. باید در کف بازار خودرو عرضه شود تا بگوییم قیمت ها کاهش یافت. اگر قانون کنترل شود بازار ارقام کنترل خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها