کد خبر : 36389

چرا خبری از ارزان شدن خودرو نیست؟

چرا خبری از ارزان شدن خودرو نیست؟

فعالان بازار خودرو معتقدند هنوز فاصله زیادی میان قیمت کارخانه و بازار وجود دارد که این مشکل با افزایش عرضه برطرف خواهد شد اما وضعیت بازار نشان می‌دهد همچنان خودروسازان در عرضه خودرو قطره چکانی عمل می‌کنند.

به گزارش خودروتک، معاملات در بازار قفل شده و نه کسی حاضر به خرید خودرو است و نه فروشنده ای در بازار وجود دارد.  البته بر خلاف بازار  تنور معاملات در فضای مجازی داغ است و هر کس بنا بر سلیقه خود قیمتی را برای خودروها تعیین می‌کند تا شاید خریداری وجود داشته باشد. اعلام نرخ های متفاوت و روبه رشد در حالی در فضای مجازی مطرح می شود که بنا به روایت فعالان بازار در بازار رسمی خرید و فروش خودرو خبری از رونق معاملات نیست.

علاوه بر این خودروسازان هم در این شرایط مدام از افزایش تولید و عرضه محصولات در بازار صحبت می‌کنند اما چرا با وجود اظهارات خودروسازن در تولید خودرو هنوز اتفاق خاصی در بازار به وجود نیامده و فقط مردم روزانه شاهد قیمت های متفاوت برای انواع محصولات در بازار هستند!

البته آمارهای وزارت صنعت در میزان تولید انواع خودروهای سواری در پایان آبان ماه امسال نشان از کاهش 33.2 درصدی تولید دارد که این موضوع نشان می دهد خودروسازان هنوز فاصله معنا داری در اجرای تعهدات خود نسبت به خریداران دارند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها