کد خبر : 76106

همکای خواننده معروف با مرسدس بنز برای طراحی این خودرو + عکس

همکای خواننده معروف با مرسدس بنز برای طراحی این خودرو + عکس

کمپانی مرسدس AMG در حاشیه گرندپری میامی از یک خودروی کاملا خاص و منحصر به فرد پرده‌برداری کرد. این خودرو که WILL.I.AMG نام دارد، با همکاری بازیگر و خواننده معروف رپ یعنی ویل آی ام طراحی شده و فقط همین یک دستگاه از آن موجود خواهد بود.

 به گزارش خودروتک به نقل از سینا پرس، محصول جدید مرسدس AMG در واقع ترکیبی از شاسی‌بلند نمادین G کلاس و مدل اسپرت GT چهار درب کوپه بوده و جزو عجیب‌ترین رونمایی‌های این شرکت در چند وقت اخیر محسوب می‌شود.

آورده مشترک مرسدس AMG و رپر مشهور، جنجالی و متناقض است؛ زیرا از یک سو برخی قسمت‌های آن همانند G کلاس به صورت مکعبی و با زوایای تیز طراحی شده و از سوی دیگر سقف آن مثل GT چهار در کوپه قوس و انحنای زیادی دارد. این خودرو در دسته کوپه‌های دو در قرار می‌گیرد و به گفته مرسدس در طراحی آن از SLS هم الگو برداری شده است.

برای WILL.I.AMG لقب The Flip در نظر گرفته شده و لولای درهای آن همانند محصولات رولزرویس در قسمت عقب نصب هستند. لوگوی مرسدس در این خودرو درون لوگویی دیگر که نشانگر یک خرس است، جا خوش کرده؛ حتما خواهید پرسید چرا؟ در پاسخ باید گفت هدف از توسعه WILL.I.AMG ارتقا و تبلیغ مجموعه‌ای از لباس‌ها و لوازم جانبی جدید از سری Bear Witness است.

ناگفته نماند این خودرو توسط شرکت West Coast Customs ساخته شده است. این شرکت پیشتر ۵ پروژه دیگر را با همکاری رپر ۴۷ ساله طراحی و تولید کرده است.

نیروبخش WILL.I.AMG همان موتور معروف ۴ لیتری ۸ سیلندر و تویین توربو است. درباره خروجی این موتور در محصول جدید حرفی به میان نیامده، اما در نسخه‌های مختلف توانایی تولید قدرتی بین ۵۷۷ الی ۶۳۰ اسب بخار را دارد. در نسخه 63 S E Performance هم خروجی آن با کمک موتور برقی به ۸۳۰ اسب بخار افزایش یافته است.

آنطور که اعلام شده، WILL.I.AMG در یک مستند شش قسمتی با نام Drive حضور پیدا خواهد کرد. قرار است این مستند در جشنواره فیلم کن اکران شود‌. این خودروی ملقب به فلیپ آخر هفته و در جریان گرندپری میامی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ایده و هدف از طراحی این خودرو، الهام‌بخشی و روحیه دادن به جوانان در مناطق محروم برای تلاش و تعقیب رویاها عنوان شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها