کد خبر : 72339

پورشه کاین پلاتینیوم | آخرین فیس لیفت قبل از به روزرسانی سنگین

پورشه کاین پلاتینیوم | آخرین فیس لیفت قبل از به روزرسانی سنگین

شاسی بلند‌های پورشه که در دو نسخه استاندارد و کوپه موجود هستند، تابستان امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شوند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - خودرو پورشه کاین قرار است برای سال ۲۰۲۳ بروزرسانی می شود؛ اما قبل از این اتفاق، مارک آلمانی آخرین تغییرات خود را برای این شاسی‌بلند معرفی می‌کند. Meet، نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲، اکنون برای بازار ایالات متحده معرفی شده است.

پورشه کاین نسخه پلاتینیوم، دومین نمونه از نوع خود برای مدل سال ۲۰۲۲ است که اولین نسخه پانامرا پلاتینیوم به شمار می رود. همانند سدان چهار درب، شاسی‌بلند کاین با ویژگی‌های  و ویژگی‌های استاندارد جدید عرضه می‌شود.

از لحاظ طراحی، کاین پلاتینیوم به روز شده با جزئیات طراحی با رنگ ساتن پلاتین ارائه می‌شود که این موارد روی ورودی‌ها، لوگوی عقب پورشه که در چراغ عقب LED ادغام شده و نشان‌ها دیده می‌شوند. مجموعه چرخ‌های ۲۱ اینچی RS Spyder Design نیز از جنس ساتن پلاتینیوم ساخته شده و منحصر به مدل‌های نسخه ویژه است. جلوه‌های خارجی اضافی شامل لوله‌های اگزوز مشکی و تزئینات مشکی براق پنجره است.

نسخه پلاتینیوم کاین 2022 ارتقا یافته برای شاسی‌بلند پورشه معرفی شد

 

نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ در رنگ‌های سفید یا مشکی یکدست، همراه با رنگ‌های متالیک مانند مشکی جت، سفید کارارا، ماهاگونی، آبی مهتابی و رنگ خاصی به نام گچی در دسترس است.

در داخل، نسخه پلاتینیوم خود را از کاین معمولی با عناصر چرمی متمایز می کند؛ حفاظ‌های جلوپنجره از آلومینیوم است که نام نسخه پلاتینیوم روی آن درج شده است. پورشه Manufaktur همچنین گزینه‌های سفارشی سازی را برای مدل‌های پلاتینیوم Edition، هم برای داخل و هم برای بیرون ارائه می‌دهد.

نسخه پلاتینیوم کاین 2022 ارتقا یافته برای شاسی‌بلند پورشه معرفی شد

 

سایر ویژگی‌های استاندارد شامل چراغ‌های جلو LED با سیستم نور پویای پورشه، سقف پانوراما، سیستم صدای فراگیر Bose، نور محیط و صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم در ۸ جهت می شود.

نسخه پلاتینیوم کاین 2022 ارتقا یافته برای شاسی‌بلند پورشه معرفی شد

 

نسخه پلاتینیوم برای مدل‌های کاین ، کاین E-هیبریدی و کاین S و همچنین نسخه‌های کوپه مربوطه پورشه SUV موجود است. قیمت از ۷۹ هزار دلار برای کاین و ۸۳ هزار و ۳۰۰ دلار برای کاین کوپه شروع می‌شود.

۹۳ هزار و ۴۰۰ دلار برای کاین S و ۹۵ هزار و ۶۰۰ دلار برای کاین S کوپه و ۹۲ هزار و ۷۰۰ دلار برای کاین E-هیبرید  و ۹۳ هزار و ۸۰۰ دلار برای کاین E-Hybrid کوپه در نظر گرفته شده است. تمام قیمت‌های ذکر شده شامل هزینه‌های تحویل و جابجایی ۱۳۵۰ دلاری نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها