کد خبر : 72126

نسل جدید پورشه 911 در تست زمستانی شکار شد +عکس

نسل جدید پورشه 911 در تست زمستانی شکار شد +عکس

شرکت خودروسازی پورشه در حال توسعه یک نسخه به روز شده از پورشه ۹۱۱ است، زیرا نسل فعلی به اواسط چرخه عمر برنامه ریزی شده خود نزدیک می شود. این خودرو در حال گذراندن آزمایش های زمستانی است.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، نسخه جدید پورشه ۹۱۱ که رقیب استون مارتین محسوب شده و با تغییرات اساسی در مدل ‌های به ‌روز شده 911، نسل «992.2» نام‌ گذاری شده است، در حال آزمایش در هوای سرد در فرم توربو است.

به گفته متخصصان، پورشه ۹۱۱  نسل ۹۹۲ که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، پس از تایکان، دومین سری جدیدترین مدل در مجموعه فعلی پورشه محسوب می شود که به این معنی است که بیشتر تجهیزات سوئیچ، فناوری داخلی و سخت‌ افزار پیشرانه آن به روز است.

بنابراین، همانطور که برای نسخه های ۹۱۱ مرسوم است، این فیس لیفت نمونه ای از تکامل ظریف محسوب می شود نه تغییرات بنیادی. برای مثال، طراحی بدنه این خودرو به سختی نسبت به نمونه های در حال فروش تغییر کرده است.

به نظر می رسد مشهود ترین تغییر در بدنه ۹۱۱ جدید،  سپر جلوی تغییر شکل یافته این نسخه جدید پورشه باشد. همچنین یک مجموعه رادار جدید در نسخه جدید ۹۱۱ به کار رفته  که به نظر می رسد شامل دو سنسور در وسط بخش تقسیم کننده جلو است، در حالی که به نظر می رسد نوار نور عقب به بخش هایی تقسیم شده است.

به باور کار شناسان، انتظار می ‌رود که فضای داخلی این خودرو نیز تا حد زیادی دست نخورده باقی بماند و به همین دلیل بعید به نظر می رسد که پورشه به دنبال ایجاد تغییرات قابل توجهی در پیشرانه باشد، اگرچه این احتمال وجود دارد که ۹۱۱ هیبریدی تا سال ۲۰۲۳ ، به مجموعه پورشه اضافه شود.

البته پیش از این و در سال گذشته یک نمونه اولیه ۹۱۱ الکتریکی در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شد، که نشان می دهد پورشه به طور جدی در پی تغییر به سمت خودروهای الکتریکی است. در این گزارش تصویری شاهد تصاویر کاملا جدید از اخرین نسخه پورشه ۹۱۱ در تست زمستانی شرکت هستید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها