کد خبر : 70369

چری QQ Ice Cream | بستنی 5000 دلاری چینی

چری QQ Ice Cream | بستنی 5000 دلاری چینی

کمپانی چری که سابقه تولید خودروهای جمع و جور را در کارنامه خود دارد، هم اکنون محصولی با نام کیو کیو آیس کریم(QQ Ice Cream) مدل ۲۰۲۲ را در بازار چین با قیمت ۴۶۹۰ تا ۶۸۹۰ دلار عرضه می کند که با توجه به رده قیمتی و امکانات، گزینه جالبی به نظر می رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران، این محصول از زبان طراحی جعبه ای استفاده می کند که حاصل کار نیز جذاب و چشمگیر شده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۲۹۸۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۶ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۱۹۶۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر و وزن خالص خودرو با توجه به تریم برابر با ۶۹۹، ۷۱۵ و ۷۴۳ کیلوگرم است.

در بخش پیشرانه این بستنی چینی از تک موتور الکتریکی ۲۰ کیلوواتی(۲۷ اسب بخار) با گشتاور ۸۵ نیوتن متر استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز این مجموعه از باتری ۹٫۶ و ۱۳٫۹ کیلووات ساعت(با توجه به تریم) تامین می شود. زمان لازم برای شارژ باتری ها به ترتیب شش و هشت ساعت محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو با باتری ضعیف تر ۱۲۰ کیلومتر و با نمونه ظرفیت بالاتر برابر با ۱۷۰ کیلومتر است.

بیشینه سرعت خودرو نیز برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده همانند سایر محصولات روز بازار از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی(آپشن) در اندازه ۱۲ اینچی ارائه می شوند.

فضای داخل کابین کوچک و ساده است. دو نمایشگر دیجیتال در نظر گرفته شده که یکی ویژه اطلاعات کیلومتر و دیگری مخصوص تنظیمات سیستم سرگرمی است. موادی که برای توسعه جزئیات کابین استفاده شده چندان باکیفیت به نظر نمی رسند که البته با توجه به برچسب قیمت جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد.

تریم پایه بستنی چری فاقد سیستم تهویه است اما در تریم های بالاتر این آپشن حضور دارد. از دیگر امکانات کابین می توان به بلوتوث، پورت یو اس بی، دسترسی تنظیمات روی فرمان، پاور ویندوز فقط برای ردیف جلو و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: قفل مرکزی، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ فقط برای راننده و… قابل اشاره هستند.

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها