کد خبر : 68108

هوندا N-Van | کمپر یک نفره

هوندا N-Van | کمپر یک نفره

هوندا یکی دیگر از نیازهای بازار خود را در ژاپن به خوبی کشف کرده است و می‌داند برخی از ژاپنی‌ها مجبورند مسافرت‌های تنها و یک نفره داشته باشند و برای آنها خانه‌ای متحرک طراحی کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، این خودروی مفهومی‌(در حد طراحی که به تولید انبوه نرسیده) ان-ون N-Van‌ نام دارد و با الهام از بسته‌بندی‌های هوشمندانه، برای خواب یک نفر در شب مناسب است.
 
این ون جمع‌و‌جور در حقیقت یک کابین خیلی ساده است که در کنار صندلی راننده یک تخت‌خواب تاشو هم جاسازی شده است. هنگامی که تخت تا شده است، امکان حمل جعبه و وسایل و بار هم در این ون فراهم است و می‌تواند در روز یک ون باری کوچک باشد و در شب یک تخت خواب برای صاحبت ون. معماری این ون طوری است که دیگر در سمت سرنشین آن ستون تعبیه نشده است.
 
در کشویی عقب آن می‌تواند با در لولای جلو طوری حرکت کند تا نیمی از سمت شاگرد به طور کامل باز شود. برای همین می‌تواند وسیله بسیار مناسبی برای حمل بسته‌های کوچک در شهرهای بزرگ و پرجمعیت ژاپن باشد.
 
 
در سمت راننده برای حفظ استحکام، ستون‌بی B-pillar‌ حفظ شده است. در سقف این ون جمع‌و‌جور جا برای سبد کشویی هم تعبیه شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها