کد خبر : 68072

تویوتا توندرا 2022 اسلحه جدید برای رقابت با فورد و رم + عکس

تویوتا توندرا 2022 اسلحه جدید برای رقابت با فورد و رم + عکس

درست است که تویوتا هایلوکس یک وانت پیکاپ جان سخت و همه فن حریف است اما تویوتا با هایلوکس نمی تواند در بازار آمریکای شمالی به جنگ پیکاپ های فورد و شورولت و دوج برود. حتی تویوتا تاکوما و تویوتا توندرا نیز در نسل های قبلی تا حد زیادی قدرت رقابت خود را از دست دادند. اینگونه است که نسل جدید تویوتا توندرا برای سال 2022 با طراحی جدیدی به بازار آمده است.

به گزارش خودروتک، تویوتا توندرا یا تاندرا ، در سال 1999 و با مدل 2000 برای اولین بار به بازار عرضه شد تا یکی از محصولات جدید تویوتا برای ورود به هزاره سوم باشد.

این پیکاپ فول سایز تویوتا از همان ابتدا برای هدف قرار دادن بازار آمریکا تولید شد و به طور کلی هم فقط در سایت سن آنتونیو تویوتا واقع در ایالت تگزاس تولید می شود.

نسل قبلی تویوتا توندرا با نیم نگاهی به محصولات دوج رم تولید می شد و در نسل جدید که به زودی به بازار می آید طراحی فورد مورد توجه قرار گرفته است.

تویوتا توندار روی پلتفرم نسل جدید تویوتا لندکروز یعنی لندکروز J300 ساخته شده است و همین می تواند برایش یک برگ برنده باشد. نمای جلوی خودرو در مقایسه با نسل قبل تویوتا توندرا تغییرات زیادی کرده و یک جلو پنجره بزرگ در کنار چراغ های باریک LED، زبان طراحی جدید این وانت را تعریف می کند.

برای آنکه تویوتا توندرا 2022 بتواند با خودروهایی نظیر فورد F150 و رم 1500 رقابت کند روی طراحی ظاهر پرابهت آن دقت زیادی شده است. استفاده از پلتفرم تویوتا لندکروز اطمینان فنی به این خودرو را تضمین می کند و برای بازاریابی بهتر می بایست ظاهر خودرو نیز با سلیقه پیکاپ سواران در آمریکا و کانادا هماهنگ می شد.

قوی ترین موتور ارائه شده برای تویوتا توندرا 2022 ، موتور شش سیلندر 3500 سی سی مجهز به دو توربوشارژر است که می تواند 437 اسب بخار قدرت و 790 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس خودرو نیز 10 سرعته اتوماتیک است.

تویوتا توندرا 2022

تویوتا توندرا 2022

تویوتا توندرا 2022

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها