کد خبر : 61758

نسخه اسپرت تر فولکس واگن ID4 GTX رونمایی شد

نسخه اسپرت تر فولکس واگن ID4 GTX رونمایی شد

فولکس واگن ID.۴ GTX خیره کننده ترین خودرو تمام برقی شرکت فولکس واگن به تازگی معرفی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فولکس واگن روز گذشته اولین خودروی الکتریکی خود را با عملکرد بالا به نام ID.۴ GTX معرفی کرد که می تواند شروعی برای تولید خودروهای الکتریکی باشد. گزارش جدیدی  از Klaus Zellmer، عضو هیئت مدیره شرکت برای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، منتشر شده است که می‌گوید ممکن است تنها یک نمونه از  ID.۳ GTX وجود داشته باشد.

زلمر گفت که شرکت در حال بررسی روی این خودرو است، هرچند به سرعت افزود که شرکت هنوز تصمیم نهایی در مورد ارائه چنین مدلی نگرفته است اما احتمال دارد که مدل‌های GTX بیشتری وجود داشته باشد.

 ID.۳ دارای یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب است که ۲۰۴ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۲۲۹ پوند فوت (۳۱۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این تقریباً مشابه خروجی معمولی ID.۴ است که همچنین دارای موتور نصب شده در عقب است. ID.۴ GTX دارای تنظیمات دو موتوره است که هر دو محور جلو و عقب را تأمین می‌کند اما مشخص نیست که بسته بندی جمع و جور ID.۳ اجازه چنین تنظیماتی را می‌دهد.

فولکس واگن ID.3 GTX خیره کننده ترین خودرو تمام برقی رونمایی شد

ID.۴ GTX می تواند ۲۹۵ اسب بخار  را ارائه دهد که می‌تواند در ۶.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. فولکس واگن برنامه‌های جسورانه‌ای برای تولید خودروهای برقی دارد، گروه VW متعهد شد ۷۵ دستگاه خودروی الکتریکی را تا سال ۲۰۲۵ راه اندازی کند.

فولکس واگن ID.3 GTX خیره کننده ترین خودرو تمام برقی رونمایی شد

برای انجام این کار، شرکت مجبور است مارک تجاری خود را به زودی بسازد و یک مارک EV با عملکرد بالا می‌تواند به دستیابی به این هدف کمک کند. نام تجاری GTX به عنوان یک آرمان نشان از تمایل مصرف کنندگان دارد. اکنون فقط ID.۴ GTX را معرفی و ساخت ID.۵ GTX را تأیید کرد. با توجه به موفقیت VW با Golf GTI، توسعه آن برای قرار دادن ID.۳ نیز منطقی است.

فولکس واگن ID.3 GTX خیره کننده ترین خودرو تمام برقی رونمایی شد

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها