کد خبر : 61256

ب ام و X1 مدل 2022 شکار شد

ب ام و X1 مدل 2022 شکار شد

ب ام و X1 مدل 2022 در جدیدترین عکس‌های غیررسمی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  BMW X۱ در مقایسه با رقبای لوکس SUV خود مانند لکسوس UX، مرسدس بنز GLA، کادیلاک XT۴، ولوو XC۴۰ و آئودی Q۳ در ایالات متحده فروش خوبی ندارد. اما این مانع تولید نمی‌شود و حال قرار است تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

 نسل بعدی X۱ در طی آزمایش نمونه اولیه، دوباره گرفتار شده است. مدل کاملاً جدید از هر زمان دیگری بزرگتر به نظر می‌رسد که اصلاً جای تعجب ندارد. به احتمال زیاد این خودرو در یک پیشرانه چرخ جلو با سطوح‌ تزئینی بالاتر و انواع عملکردی که از چهار چرخ متحرک xDrive استفاده می‌کنند، وارد خواهد شد.

در تصاویر جاسوسی دیده می‌شود که توسط موتور احتراق داخلی تأمین می‌شود . اطلاعات زیادی در مورد X۱ آینده وجود دارد. اولین مورد ورود یک نسخه کاملاً الکتریکی به نام iX۱ است که احتمالاً در کنار گزینه‌های معمول پیشرانه دیزل و بنزین وارد بازار می‌شود. این موضوع توسط بی ام و در بیانیه مطبوعاتی طولانی مدت سال گذشته تأیید شده است و می‌گوید نسل سوم X۱ هم با موتور احتراق و هم با پیشرانه کاملاً برقی وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین اطلاعات از نما و اطلاعات بی ام و 2022 X1

BMW همچنین تأیید کرد که X۱ جدید در کارخانه شرکت رگنسبورگ در آلمان تولید خواهد شد. این باعث می‌شود که iX۱ به وسیله نقلیه تمام الکتریکی تبدیل شود که مطابق با برنامه این خودروساز برای تولید یک وسیله نقلیه الکتریکی در کارخانه آلمان است.

جدیدترین اطلاعات از نما و اطلاعات بی ام و 2022 X1

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها