کد خبر : 61049

نسخه سبکتر و ارزان تر پولستار 2 رونمایی شد

نسخه سبکتر و ارزان تر پولستار 2 رونمایی شد

پولستار ۲، ۲۰۲۲ در دو نسخه جدید عرضه می‌شود و گزینه‌های بیشتری را برای مدل سال ارائه می‌دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  پولستار ۲، ۲۰۲۲ در دو نسخه جدید عرضه خواهد شد و گزینه‌های بیشتری را برای مدل سال ارائه می‌دهد که یک گزینه جدید تک موتوره با برد ادعا شده 418 کیلومتر و یک نسخه ساده پولستار ۲ دو موتوره است.

هر دو نسخه جدید دارای یک پمپ حرارتی اختیاری هستند که ادعا می‌شود دامنه را تا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. پولستار می‌گوید، نسخه‌های جدید تا پایان سال در دسترس خواهد بود. 

پولستار ۲،  ۲۰۲۲ اکنون، گزینه‌های بیشتری را برای افزایش جذابیت دریافت می‌کند که همراه با یک نوع پیشرانه تک چرخ جلو است. علاوه بر این، پولستار ۲ تمام چرخ محرک را با یک پیکربندی ساده‌تر ارائه می‌دهد و به مشتریان امکان می‌دهد قدرت بیشتری برای سفارشی سازی هاچ بک برقی خود داشته باشند.

اگرچه شرکت وابسته ولوو قیمت گذاری  را فاش نکرد، اما گفت که نسخه‌های جدید در مقایسه با نسخه لانچ که در حال حاضر به فروش می رسد، قیمت پایه کمتری دارند.

پولستار ۲ تک موتوره همان باتری ۷۸.۰ کیلووات ساعتی را دارد که در پیکربندی موتور دوگانه یافت می‌شود. در این نسخه، کل قدرت آن ۲۳۱ اسب بخار است. پولستار تخمین می‌زند که با تک موتور، پولستار به برد 418 کیلومتر دست یابد.

نسخه پولستار ۲ Launch Edition برای سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود، اما کسانی که نسخه دو موتوره پولستار ۲ را که اخیراً اعلام شده انتخاب می‌کنند، می‌توانند پیکربندی ساده تر و احتمالاً ارزان تری را تعیین کنند. گزینه‌ها به بسته‌های Plus، Pilot و Performance تقسیم می‌شوند که هر یک از آن‌ها را می‌توان حذف کرد.

پمپ حرارتی گرمای تولید شده توسط پیشرانه را گرفته و در نتیجه باعث کاهش باتری برای گرم شدن فضای داخلی خودرو می‌شود. پولستار قیمت گزینه‌های جدید پولستار ۲ را منتشر نکرد، اما گفت که نسخه تک موتوره تا پایان امسال به فروش می‌رسد. نسخه پولستار ۲ Launch Edition هم اکنون در دسترس است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها