کد خبر : 61046

هیوندای استاریا در راه بازار

هیوندای استاریا در راه بازار

فروش هیوندای استاریا در خارج از ایالات متحده در اواخر امسال در هشت رنگ خارجی از جمله زرد و قهوه‌ای آغاز خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای جزئیات بیشتری از ون استاریا جدید خود را منتشر کرده است که بسته به نوع پیکربندی می‌تواند از دو تا ۱۱ نفر را در خود جای دهد. Staria در نسخه‌های استاندارد و Premium در دسترس خواهد بود.

گزینه‌های موتور یا چهار سیلندر دیزلی با گیربکس دستی یا اتوماتیک یا ۳.۵ لیتری V-۶ با اتوماتیک هستند.

فروش هیوندای استاریا، از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود. هیوندای روز گذشته از طریق یک نمایش دیجیتال اطلاعات بیشتری در مورد ون جدید Staria خود را منتشر کرده است. اواخر امسال به عنوان مدل‌های استاریا و استاریا Premium در بازار‌های دیگر به فروش می‌رسد.

استاریا با صندلی‌های دو، هفت، نه یا ۱۱ در دسترس است. مدل‌های Premium دارای تریم کرومی برنجی، در‌های کشویی برقی هوشمند، صندلی‌های آرامش در مدل هفت صندلی، روشنایی محیط داخلی و سیستم صوتی Bose هستند. همچنین یک لیموزین استاریا Premium وجود دارد که دارای سقفی بلند با چراغ‌های ستاره‌ای (مانند رولزرویس)، یک مانیتور هوایی ۲۵ اینچی است.

استاریا تقریباً هم اندازه کارناوال کیا جدید است که به تازگی در ایالات متحده به فروش رسید، اما ۹.۸ اینچ بلندتر است. حجم بار بسته به پیکربندی صندلی‌ها متفاوت است، اما مدل‌های دو و سه نفره که باید بیشتر از آن‌ها به عنوان ون‌های باری استفاده شود، دارای ذخیره سازی ۱۷۶.۶ فوت مکعب هستند که ۳۱.۵ مکعب بیشتر از حداکثر ظرفیت بار کارناوال است.

استاریا دو موتور را انتخاب خواهد کرد، اگرچه هیوندای می‌گوید به زودی مدل‌های سازگار با محیط زیست ارائه می‌شوند. چهار سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی ۱۷۵ اسب بخاری را می‌توان با جعبه دنده شش سرعته دستی (#SavetheManuals) یا گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تهیه کرد. ۳.۵ لیتری V-۶ با قدرت ۲۶۸ اسب بخار نیز فقط با اتوماتیک در دسترس است.

گفتنی است، فروش هیوندای استاریا در خارج از ایالات متحده در اواخر امسال در هشت انتخاب رنگ خارجی از جمله زرد و مروارید قهوه‌ای آغاز خواهد شد. انواع دیگری مانند آمبولانس، ون کمپینگ و لیموزین در آینده در دسترس خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها