کد خبر : 57286

تیونینگ فورد مک E

تیونینگ فورد مک E

موشن آر دیزاین مرکز تیونینگ خودرو در انگلیس است که بطور تخصصی در زمینه طراحی و اجرای کیت بدنه و رینگ حرفه ای فعالیت دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران-  مک-ایی به عنوان بخشی از متفاوت ترین پروژه های کمپانی فورد طی دهه های اخیر به شدت مورد توجه محافل خودرویی و البته علاقه مندان این برند قرار دارد. انتخاب نامی که مفهوم نوستالژیکی مانند مک-وان افسانه ای را همراه خود دارد و پیوند آن با امکانات فناورانه روز یعنی پیشرانه تمام الکتریکی موجب شده تا مک-ایی یک شاخص و محصولی مطرح در میدان رقابت جهانی صنعت خودرو باشد.

در ادامه مطلب حاضر؛ تصاویری از نسخه تیونینگ مک-ایی را مشاهده می کند که توسط موشن آر دیزاین بروزرسانی شده است.

موشن آر دیزاین مرکز تیونینگ خودرو در انگلیس است که بطور تخصصی در زمینه طراحی و اجرای کیت بدنه و رینگ حرفه ای فعالیت دارد. در این پروژه نیز مک-ایی از کیت بدنه تیونر انگلیسی استفاده می کند که جزئیاتی مانند گریل(جلوپنجره)، بامپر اسپرت، لیپ و اسپویلر جلو، فلیر فندر(هلال روی گلگیرها)، رکاب، بال عقب، دیفیوزر اسپرت و خروجی اگزوزها می شود. تمامی این کیت در متریال مختلف مانند فیبرکربن قابل سفارش است.

رینگ های پره ای و اختصاصی این پروژه نیز حاصل همکاری موشن آر دیزاین با گروه کوانتوم44 انگلیس است.

تیونر همچنین آپشن های دیگری مانند پنل های فیبرکربنی برای درب ها و فرمان اسپرت با طراحی فلت در قسمت انتها را نیز پیشنهاد می دهد.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها