کد خبر : 53041

زد ایکس ترالرد | پیکاپ چینی به سبک دوج رم

زد ایکس ترالرد | پیکاپ چینی به سبک دوج رم

این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به پیکاپ های غول پیکر فورد و رم دارد. علاوه بر چراغ های اصلی بزرگ، عناصر کرومی در قسمت دماغه و نمای جانبی نیز بر انتقال حس یک محصول باکیفیت اثر قابل توجهی دارند.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران - هبئی ژونگ شینگ اتومبیل با برند زد اکس اوتو یکی از تولیدکنندگان صنعت خودروی چین است که از سال 1999 تاکنون در زمینه تولید انواع شاسی بلند و پیکاپ فعالیت دارد.

بازار هدف محصولات زد اکس شامل خاورمیانه، جنوب شرق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی می شود. براساس آخرین اطلاعات موجود؛ خطوط تولید کمپانی مذکور ظرفیت تولید سالانه 110 هزار دستگاه خودرو را دارد و 2800 نیروی کار نیز برای آن فعالیت می کنند.

یکی از محصولات برتر این کمپانی، پیکاپ تِرالُرد است که در رده قیمتی 15 تا 25 هزار دلار عرضه می شود و جالب آنکه شامل 18 تریم می شود!

طراحی

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به پیکاپ های غول پیکر فورد و رم دارد.  علاوه بر چراغ های اصلی بزرگ، عناصر کرومی در قسمت دماغه و نمای جانبی نیز بر انتقال حس یک محصول باکیفیت اثر قابل توجهی دارند.

 
 

از منظر ابعاد؛ تِرالُرد برابر با 5341 میلیمتر در طول، 1885 میلیمتر در عرض و 1845 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 3230 میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز برابر با 1885 کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد از نوع آلومینیومی و در اندازه 17 اینچی ارائه می شوند.

کابین 

فضای داخل کابین تِرالُرد به عنوان یک پیکاپ جزئیات قابل قبولی را ارائه می دهد. طراحی جذاب آمپر و نمایشگر 9 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی از جمله ویژگی های این مدل است. سیستم تهویه در تمامی تریم ها غیر اتوماتیک است.

 
 

ایمنی

از امکانات خودرو در بخش ایمنی نیز باید به ای بی اس و ایی بی دیی، سیستم پایداری الکترونیکی، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، ترمز دستی الکترونیک، کروز کنترل، رادار پارک، مه شکن جلو و عقب، پاور ویندوز و ... اشاره کرد.

پیشرانه

در بخش پیشرانه نمونه 2.5 لیتری توربو دیزل توسعه یافته توسط ایسوزو و همچنین نمونه 2.4 لیتری توربوی بنزینی توسعه یافته توسط میتسوبیشی قابل انتخاب است. مدل 2.5 لیتری با جعبه دنده 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود و خروجی آن برابر 129 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر است.

مدل 2.4 لیتری بنزینی نیز فقط با جعبه دنده 6 سرعته دستی ارائه می شود و خروجی آن برابر با 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر است.

سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن ارائه می شود.

سیستم تعلیق در محور جلو از نوع دو جناقی مستقل و در محور عقب از نوع فنر تخت شمشی، است. ترمز در محور جلو دیسکی و در محور عقب کاسه ای است.

تصاویر بیشتر:

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها