کد خبر : 50419

ضیافت آئودی های 1000 اسب بخاری به میزبانی MTM

ضیافت آئودی های 1000 اسب بخاری به میزبانی MTM

تیونر MTM آلمان پکیج ارتقای جدیدی برای خودروهای آئودی RS6 آوانت، RS7 اسپرت‌بک و RS Q8 معرفی کرده است که قدرت پیشرانه را به ۱۰۰۱ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۱،۲۴۹ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، شرکت تیونینگ خودرو آلمانی MTM پکیج ارتقای مرحله ۴ را برای آئودی RS6 آوانت، RS7 اسپرت‌بک و RS Q8 معرفی کرده است که قدرت خروجی و گشتاور را به‌طور درخورتوجهی افزایش می‌دهد.  

به گفته‌ی مسئولان نمایندگی این تیونر در آمریکای شمالی، پیشرانه ۴ لیتری توئین توربو خورجینی هشت سیلندر که در زیر کاپوت هر سه مدل جای دارد، در حالت کارخانه‌ای ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

به لطف توربوشارژرهای اصلاح‌شده، ریمپ ECU و سایر به‌روزرسانی‌ها قدرت این پیشرانه می‌تواند به ۱۰۰۱ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۱،۲۴۹ نیوتن‌متر افزایش یابد.

خودرو آئودی آر اس 7 اسپرت بک / Audi RS6 Sportback با تیونینگ شرکت MTM

هنوز هیچ ارقامی از زمان سرعت‌گیری و عملکرد این خودروها توسط MTM منتشر نشده است؛ اما آئودی RS6 تیون‌نشده تنها به ۳/۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و بیشینه سرعت آن می‌تواند ۳۰۵ کیلومتربرساعت باشد. آئودی RS7 حدود ۰/۱ ثانیه در زمان‌ سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کندتر است، درحالی‌که RS Q8 سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت را در زمان ۳/۸ ثانیه انجام می‌دهد. هر سه مدل بیشینه سرعت یکسانی دارند.

قدرتمند کردن خودروهای آئودی RS به اندازه بوگاتی ویرون اصلی، حدود ۴۳،۵۹۹ دلار برای RS6 و RS7 و ۴۳،۹۹۹ دلار برای آئودی RS Q8 هزینه دارد. چنین مبالغی به‌تنهایی برای خریدن آئودی S3 سدان جدید با قیمت ۴۳،۰۰۰ دلار، A5 اسپرت‌بک با قیمت ۴۲،۹۰۰ دلار یا A4 Allroad با قیمت ۴۴،۶۰۰ دلار کفایت می‌کند.

مراحل ۳، ۲ و ۱ پکیج ارتقای MTM نیز برای هر سه مدل آئودی موجود است که به ترتیب قدرت ۹۶۲ و ۸۱۲ و ۷۸۷ اسب‌بخار را دراختیار قرار می‌دهد و ۲۹،۹۹۹ دلار، ۱۵،۷۹۹ دلار (۱۵،۹۹۹ دلار برای RS Q8) و ۱۰،۹۹۹ دلار قیمت دارد. حتی می‌توان پول بیشتری را در MTM برای آئودی RS6 ،RS7 و RS Q8 هزینه کرد، زیرا این تیونر دارای به‌روزرسانی‌های دیگری از جمله سیستم اگزوز Milltek یا Akrapovic، سوپاپ‌های خروجی کنترل از راه دور، فاصله‌گذار چرخ‌، دیفیوزر عقب فیبر کربن (برای RS Q8 موجود نیست) و انواع لوگوها و برچسب‌های مختلف است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها