کد خبر : 49974

آغاز فروش لکسوس RX جدید | قیمت

آغاز فروش لکسوس RX جدید | قیمت

به‌تازگی لکسوس RX با تریم جدیدی معرفی شد. این تریم در دو کانفیگ RX350 و RX450 روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، لکسوس RX بلک لاین ادیشن معرفی شد.

این تریم ۹۲۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی استاندارد است و در دو مدل RX350 و RX450 عرضه خواهد شد.

از ویژگی‌های ظاهری جذاب این تریم باید به قاب مشکی جلو پنجره، رینگ‌های ۲۰ اینچی تیره رنگ، رکاب‌های تیره و همچنین برچسب‌های اختصاصی بدنه اشاره کرد. تریم بلک لاین بر اساس مدل F Sport RX طراحی شده است.

لکسوس RXدر کابین خودرو، با صندلی‌های مشکی چرم، دوخت آبی و تریم آلومینیومی روبه‌رو می‌شویم. همراه نسخه بلک لاین همچنین یک کیف مسافرتی دو تکه Zero Halliburton دریافت می‌کنند که مخصوص همین تریم است. لکسوس RX بلک لاین در مدل‌های بنزینی و هیبریدی در رنگ‌های سفید و آبی عرضه می‌شود.

لکسوس RXلکسوس RX بلک لاین با همان مشخصات فنی نسخه‌ی استاندارد طراحی شده است. این خودرو از پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 بهره می‌برد که ۲۹۵ اسب بخار قدر و ۳۶۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت، ۸ سرعته اتومات است که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. البته سیستم انتقال قدرت چهار چرخ نیز برای این خودرو قابل سفارش است. لکسوس RX350 طی مدت ۷.۷ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

لکسوس RX لکسوس RX لکسوس RX لکسوس RX

لکسوس RX 450h بلک لاین با موتور هیبریدی نیز عرضه می‌شود. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر به همراه سه موتور الکتریکی برای تولید قدرت استفاده می‌کند. توان تولیدی این مدل ۳۰۸ اسب بخار است و در ۷.۹ ثانیه از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو تنها به صورت چهار چرخ متحرک قابل سفارش خواهد بود.

لکسوس RXتریم بلک لاین لکسوس RX به ۱۰۰۰ دستگاه محدود شده و از این تعداد، ۷۵۰ دستگاه بنزینی و ۲۵۰ دستگاه با موتور هیبریدی تولید می‌شوند. مدل F Sport با قیمت پایه ۴۹.۵۷۵ دلار عرضه می‌شود؛ در حالی که تریم‌های بلک لاین برای نسخه RX350 از ۵۰.۶۳۵ دلار و برای نسخه‌ی RX450h از ۵۱.۸۸۵ دلار آغاز خواهد شد. تمامی مدل‌های لکسوس RX 2021 هم اکنون قابل سفارش هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها