کد خبر : 38574

نسخه های 2020 ولوو S90 و V90 معرفی شد

نسخه های 2020 ولوو S90 و V90 معرفی شد

این شرکت قصد دارد تمام خودروهای تولیدی خود را به سیستم هیبریدی مجهز کند تا مصرف سوخت و همچنین میزان تولید آلایندگی آن‌ها را تا 15 درصد کاهش دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، در حالی که چندین سال از ورود خودروی سدان ولوو S90 و استیشن V90 به بازار می‌گذرد، هنوز یکی از زیباترین خودروها در بازار محسوب می‌شوند.

امروز این شرکت سوئدی از مدل فیس لیفت این خودروها رونمایی کرده و خوشبختانه تغییرات زیادی در طراحی آن‌ها اعمال نکرده است.

با وجود چنین موضوعی، بهبودهایی در طراحی آن‌ها اعمال شده است. در بخش جلویی شاهد استفاده از چراغ‌های مه شکن جدید و اسپویلر تقریبا متفاوتی هستیم. سپر جلو در بخش پایین‌تری در مقایسه با گذشته نصب شده است.

در بخش پشتی ولوو S90 و V90 مدل 2021 شاهد استفاده از چراغ‌های تمام LED هستیم. ولوو برای این محصولات خود رنگ‌های جدید و همچنین چندین رینگ آلیاژی جدید درنظر گرفته است.

در کابین این خودروهای سوئدی بهبودهایی اعمال شده است. ولوو تصمیم گرفته آن‌ها را به سیستم صوتی باکیفیت Bowers and Wilkins مجهز کند که از آمپلی فایر بهبودیافته و قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره می‌برد. در نسخه چینی این خودروها شاهد استفاده از سیستم تمیزکننده هوا بودیم و حال ولوو تصمیم گرفته این ویژگی را به نسخه جهانی آن‌ها نیز اضافه کند.

ولوو اعلام کرده سیستم تمیزکننده هوا و همچنین سیستم صوتی Bowers and Wilkins را به مدل‌های سری 60 خود نیز اضافه خواهد کرد. در بخش پشتی این خودروها از دو خروجی USB Type-C استفاده شده و اکثر آن‌ها دارای فناوری شارژ وایرلس برای گوشی هوشمند هستند. بالاترین تریم آن‌ها از چرم در کابین خود بهره می‌برند.

در سال 2019 شاهد اضافه شدن فناوری هیبریدی ملایم به خودروهای شاسی بلند XC90 و XC60 بودیم و حال این شرکت سوئدی تصمیم گرفته آن را به خودروهای سری 60 و 90 بیاورد. سال گذشته میلادی شاهد معرفی نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 بودیم.

این شرکت قصد دارد تمام خودروهای تولیدی خود را به سیستم هیبریدی مجهز کند تا مصرف سوخت و همچنین میزان تولید آلایندگی آن‌ها را تا 15 درصد کاهش دهد. هم اکنون نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 معرفی شده است و شرکت ولوو قصد دارد تا سال 2022 مدل تمام الکتریکی نسل بعدی XC90 را نیز وارد بازار کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها