کد خبر : 27918

لامبورگینی اوروس در دام نوویتک گرفتار شد

لامبورگینی اوروس در دام نوویتک گرفتار شد

به لطف به‌روزرسانی فنی و نرم‌افزاری پیشرانه شتاب صفر تا صد این خودرو با 0.3 کاهش به 3.3 ثانیه رسیده همچنین حداکثر سرعت آن نیز با 5 واحد افزایش، برابر با 310 کیلومتر برساعت خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از باما ، نوویتک، تیونر مشهور آلمانی این بار به سراغ شاسی‌بلند موفق لامبورگینی یعنی مدل اوروس رفته تا آن را به خودرویی قوی‌تر با ظاهری هیجان‌انگیزتر از مدل استاندارد تبدیل نماید.

نوویتک سه پکیج افزایش قدرت را به خریداران اوروس پیشنهاد می‌دهد تا به واسطه انتخاب یکی از این موارد، قدرت خودروی خود را به رقمی بین 736 الی 771 اسب‌بخار برسانند. بد نیست بدانید با انتخاب قوی‌ترین مجموعه، 130 اسب‌بخار به قدرت خودرو افزوده شده و رقم حداکثر گشتاور نیز با 182 واحد افزایش، به 1032 نیوتن‌متر خواهد رسید.

به لطف به‌روزرسانی فنی و نرم‌افزاری پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری لامبورگینی اوروس، شتاب صفر تا صد این خودرو با 0.3 کاهش به 3.3 ثانیه رسیده که برای خودرویی شاسی‌بلند رقمی قابل توجه است. حداکثر سرعت آن نیز با 5 واحد افزایش، برابر با 310 کیلومتر برساعت خواهد بود. نوویتک با نصب یک کنترل‌کننده جداگانه امکان تنظیم ارتفاع سیستم تعلیق را نیز فراهم ساخته که امکان کاهش ارتفاع کلی خودرو تا 25 میلی‌متر را به راننده می‌دهد.

در نمای جلوی لامبورگینی اوروس تیونینگ شده توسط نوویتک می‌توان قطعات فیبرکربن را مشاهده کرد. با نگاهی به نمای کلی بدنه نیز می‌توان تغییر خودرو نسبت به نمونه استاندارد را کاملاً حس کرد چراکه به لطف نصب همین قطعات، عرض کلی بدنه در جلو و عقب به ترتیب 10 و 12 سانتی‌متر بیشتر شده و چهره‌ای تهاجمی‌تر به اوروس بخشیده است. برای هماهنگی با گلگیرهای عریض، طراحی سپرهای خودرو نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. برای افرادی که این تغییرات را کافی نمی‌دانند، امکان خرید کاپوت سفارشی در نظر گرفته شده است.

قطعات تکمیل‌کننده نمای عقب لامبورگینی اروس شامل اسپویلر کوتاه، اسپویلر سقفی و همچنین دیفیوزر جدیدی خواهد بود که خروجی‌های مستطیلی شکل اگزوز را در خود جای داده است.

لامبورگینی اوروس با تیونینگ نوویتک

رینگ‌های 23 اینچی خودرو ساخت Vossen بوده و با تایرهای P Zero ساخت پیرلی پوشیده شده‌اند. ابعاد این تایرها در جلو و عقب به ترتیب برابر با 285/35 و 325/30 است. بد نیست بدانید خریدار برای انتخاب رنگ این مجموعه امکان انتخاب از میان 72 گزینه را دارد.

در فضای کابین نیز نوویتک دست مشتریان را برای انتخاب هرگونه رنگ، طراحی و متریال بازگذاشته تا هر خریدار با هر سلیقه‌ای که دارد، بتواند خودروی دلخواه خود را از این تیونر آلمانی تحویل بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها