کد خبر : 26613

بازگشت لندروور دیفندر خاطره انگیز

بازگشت لندروور دیفندر خاطره انگیز

با تغییراتی که بر ظاهر و مشخصات فنی لندرور دیفندر اعمال شده، این جان‌سخت بریتانیایی طراوتی دوباره یافته است.

به گزارش خودروتک به نقل از باما ، هرچند که علاقمندان خودرو این روزها برای معرفی نسل جدید دیفندر روزشماری می‌کنند اما لندرور هم بی‌کار ننشسته و تصمیم گرفته دستی به سر و روی مدل قدیمی این خودرو بکشد و ثابت کند حتی با ورود نسل جدید، مدل‌های قدیمی این خودروی آفرود به راحتی فراموش نخواهند شد.

به‌روزرسانی موردنظر برای مدل‌های دیفندر 90 و دیفندر 110 که بین سال‌های 1994 تا 2016 عرضه شده‌اند، قابل ارائه خواهد بود. این مجموعه شامل طیف وسیعی از قطعات است که بسته به مدل خودرو و البته سفارش مشتری، نصب می‌شود. برای مثال اگر تنها خواهان نصب رینگ‌های 18 اینچی روی خودروی خود باشید، با پرداخت 525 دلار خواسته شما اجابت خواهد شد.

اگر خودروی شما نمونه‌ای از دیفندر مدل 2012 مجهز به پیشرانه 2.2 لیتری دیزل باشد، مهمترین به‌روزرسانی که برای آن قابل انجام است تقویت پیشرانه آن خواهد بود که به افزایش 39 اسب‌بخار قدرت منجر می‌شود، در نتیجه قدرت پیشرانه به 160 اسب‌بخار خواهد رسید. لازم به ذکر است که گشتاور این پیشرانه 463 نیوتن‌متر بوده و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت را فراهم می‌کند که برای چنین خودرویی کافی به نظر می‌رسد.

بازسازی نسلهای قدیمی لندرور دیفندر

البته افزایش قدرت پیشرانه بدون تقویت نیروی موردنیاز برای متوقف کردن این خودرو مطمئنا بی‌فایده خواهد بود بنابراین مجموعه‌ای شامل دیسک‌های بزرگتر و کالیپرهای متناسب برای تقویت ترمز پیش‌بینی شده که البته برگرفته از نسخه 8 سیلندر دیفندر است.

اگر با خواندن تغییرات انجام شده روی این نسخه از دیفندر برای دانستن رقم پرداختی کنجکاو شده‌اید، بد نیست بدانید برای دریافت این مجموعه به‌روزرسانی باید 20,670 دلار پرداخت کنید.

برای تقویت سیستم تعلیق نیز مجموعه‌ای جداگانه شامل آنتی‌‌رول بار، رینگ‌های 18 اینچی و کمک‌های سفارشی و سایر قطعات مرتبط پیشنهاد شده که البته تنها برای مدل‌های ساخته شده بعد از سال 2007 قابل سفارش است.

در صورتی‌که مجموعه قطعات به‌روزرسانی دیفندر را برای خودروی خود سفارش دهید، غیر از اینکه توانایی‌های آن ارتقا یافته، می‌توانید از متفاوت بودن خودروی خود نیز مطمئن باشید زیرا در نمای جلوی این خودروها نشان مخصوصی نصب خواهد شد که از مجهز بودن دیفندر موردنظر به کیت آپدیت قطعات خبر می‌دهد.

علاوه‌براین‌ها، خریدارانی که این مجموعه را برای لندرور دیفندر خود سفارش دهند گواهی مخصوصی دریافت کرده و به دیدار از بخش خودروهای کلاسیک لندرور واقع در بریتانیا یا آلمان دعوت خواهند شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها