کد خبر : 25182

جانشین لامبورگینی اونتادور در راه است

جانشین لامبورگینی اونتادور در راه است

اطلاعات جدید به احتمال معرفی هایپرکار هیبریدی لامبورگینی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت اشاره می‌کند. این هایپرکار قدرتی برابر با 1000 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به گزارش خودروتک ، نمایشگاه خودروی فرانکفورت از تاریخ 10 سپتامبر شروع به فعالیت می‌کند و به نظر می‌رسد لامبورگینی در آن از یک خودروی مخصوص رونمایی می‌کند. بر اساس گفته وب‌سایت Autocar، این شرکت ایتالیایی شاید از یک خودروی هیبریدی تولید محدود در این نمایشگاه رونمایی کند.

در رابطه با این هایپرکار هیبریدی اطلاعات کمی در دسترس است؛ با این حال این رسانه به قیمت 2 میلیون پوندی (2.5 میلیون دلار) و استفاده از سیستم هیبریدی به همراه موتور بنزینی 12 سیلندر اشاره می‌کند. در این گزارش اشاره‌ای به قدرت تولیدی این موتور نشده است. گزارش‌های گذشته به توسعه این هایپرکار با کدنام LB48H اشاره کرده بودند که سال گذشته برای خریداران احتمالی آن به نمایش گذاشته شد.

با توجه به نمایش خصوصی آن، انتظار می‌رود تمام نمونه‌های تولیدی آن قبل از رونمایی عمومی به فروش رسیده باشد. اگرچه تا به امروز لامبورگینی در رابطه با معرفی این خودرو اطلاعاتی منتشر نکرده، اما در تاریخ 10 سپتامبر و ساعت 11 صبح به وقت محلی، کنفرانس خود را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت برگزار می‌کند. گفته می‌شود این هایپرکار پیش نمایشی از خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور خواهد بود. در حالی که این خودروها به علت ماهیت خود از طراحی متفاوتی بهره می‌برند، هر دو به موتور هیبریدی مجهز می‌شوند.

مسئولین لامبورگینی در گذشته از برنامه‌های خود برای هیبریدی کردن محصولات آینده خبر داده بودند. گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره داشتند که لامبورگینی برای توسعه خودروی جایگزین اونتادور، از خودروی مفهومی Terzo Millennio الهام می‌گیرد. شایعات به استفاده از یک موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی به همراه سه موتور الکتریکی در این خودرو اشاره می‌کنند. احتمالا این سه موتور برقی به همراه موتور بنزینی، قدرتی نزدیک به 1000 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد که پیشرفت چشمگیری در مقایسه با اونتادور محسوب می‌شود.

در حال حاضر موتور قدرتمندترین نمونه اونتادور، لامبورگینی اونتاور SVJ قادر به تولید 759 اسب بخار قدرت است.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها