کد خبر : 22910

جیلی NL3 خودرویی متفاوت از چینی ها

جیلی NL3 خودرویی متفاوت از چینی ها

جیلی از فیس‌لیفت جدید پرفروش‌ترین کراس‌اوور خود رونمایی کرد. جیلی بویو پرو ( Bo Yue Pro) که در ایران به جیلی NL3 شناخته می‌شود، در نسخه فیس‌لیفت با تغییراتی در نمای بیرونی، داخلی و پیشرانه همراه شده و همچنین از تکنولوژی‌های پیچیده و جدید نیز بهره می‌برد.

به گزارش خودروتک ، از نظر ظاهری جیلی بویو به المان‌های اسپرت مدل دیگر جیلی با نام ژینگ‌یو مجهز شده و از تغییرات ظاهری آن، استفاده از LED در تمام چراغ‌ها بوده که در نسخه قبلی جیلی بویو تنها چراغ اصلی LED بود.

جیلی خلاف مدل‌های قبلی، در  این مدل جدید از لوگوی تک رنگ استفاده کرده است. برای جیلی بویو پرو سپر جلوی کوتاه‌تری طراحی شده، از رینگ‌های 19 اینچی برای آن استفاده شده و اسپلویر عقب شبیه به مدل بین‌یو به کار گرفته شده است.

جیلی در داخل این اتومبیل از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کرده و جیلی بویو را در دسته خودروهای رده بالای بازار قرار داده است. برای شروع باید به میانه داشبورد جیلی بویو اشاره کرد، جایی که نمایشگر لمسی سرگرمی 8 اینچی با سیستم پردازنده جدید همراه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند این سیستم را به ساعت‌های هوشمند خود متصل کنند. جیلی اعلام کرده است به زودی جزئیات مربوط به سیستم جدید مولتی‌مدیا GKUI را منتشر می‌کند. جیلی بویو در پشت فرمان از نمایشگر LCD شبیه نسل جدید نمایشگر ولوو استفاده کرده و از فرمان سه شاخه باریک‌تر و اهرم تعویض دنده الکتریکی بهره گرفته است. از دیگر امکانات جیلی بویو می‌توان به دکمه‌های پیانویی برای سیستم تهویه، طرح کنسول مرکزی جدید، دکمه‌های تعویض حالت رانندگی و استفاده از چراغ‌های داخلی و استفاده از آلیاژ آلومینیوم در طراحی داخلی اشاره کرد.

جیلی بویو پرو با توجه به تغییرات استاندارد آلایندگی ملی چین از پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر TGDi بنزینی و 1.5 لیتری سه سیلندر توربو که در ولوو توسعه یافته و پیش از این در جیلی بین‌یو استفاده شده بود، بهره می‌برد. برای جیلی بویو پرو فیس‌لیفت شده، جعبه دنده 6 سرعته دستی و 7 سرعته دو کلاچه در نظر گرفته شده است.

در سال 1396 خودروسازان بم قصد داشت جیلی بویو یا NL3 را وارد بازار ایران کند که موفق به این امر نشد و پس از آن شرکت آرین خودرو پارس قصد واردات این اتومبیل به ایران را داشت که ممنوعیت واردات خودرو مانع از تحقق این امر شد.

منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها