کد خبر : 22388

تسلا با تیونینگ Vorsteiner

تسلا با تیونینگ Vorsteiner

شهرت Vorsteiner که یک تیونر آمریکایی است بیش­تر برای کار بر روی خودروهای پرفورمنس و سوپراسپرت است، خصوصاً خودروهای برندهای آلمانی همانند ب‌‌ام‌و، آئودی، مرسدس‌بنز و پورشه.

به گزارش خودروتک ، یکی از پروژه­‌های اخیر این شرکت، مربوط به یک خودروی پرفورمنس نیست. به عبارت دیگر، خودرویی که این تیونر آمریکایی اخیراً انتخاب کرده در تعریفی که از یک خودروی پرفورمنس داریم صدق نمی­‌کند. این بار، ورستینر یک خودروی خانوادگی سبز و سازگار با محیط زیست یعنی تسلا مدل 3 را انتخاب کرده و آن را تبدیل به سدانی اسپرت با ظاهری خشمگین کرده است.

پکیج تیونینگ Vorsteiner که فقط تغییرات را ظاهری به همراه داشته است، تسلا مدل 3 را از خودرویی با طراحی ساده و نسبتاً معمولی به سدانی خشن و اسپرت تبدیل می‌کند.

پکیج تیونینگ جدید ورستینر برای این خودروی تمام برقی کالیفرنیایی، هم اکنون تولید می‌­شود و می‌­توانید آن را سفارش دهید. در حال حاضر قیمتی برای این پکیج اعلام نشده، اما قاعدتاً اگر قصد سفارش آن را داشته باشید، ورستینر تمام جزئیات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، این پکیج که فقط ظاهری است، تسلا مدل 3 را از خودرویی با طراحی ساده و نسبتاً معمولی به سدانی خشن و اسپرت تبدیل می­کند.

این پکیج که همه قطعات آن از فیبرکربن ساخته شده، شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک اسپویلر زیر سپر جلو
  • یک دیفیوزر اسپرت و جذاب در قسمت عقب
  • یک اسپویلر زیبای کوچک بر روی در صندوق عقب

در کنار موارد ذکر شده، شاهد رینگ­‌های 21 اینچی زیبایی هم هستیم که ظاهر تسلا مدل 3 را بسیار اسپرت­‌تر جلوه می­‌دهند.

پکیج تیونینگ Vorsteiner برای تسلا مدل 3

همان‌طور که می­‌دانید، تسلا مدل 3 با پیشرانه‌­های مختلفی عرضه می­‌شود. ورستینر هنوز اعلام نکرده که این پکیج تیونینگ ظاهری برای همه نسخه­‌های این سدان برقی موجود است یا خیر، اما به احتمال زیاد نوع پیشرانه در این موضوع تاثیری نداشته و این پکیج برای همه نسخه­‌های مدل 3 موجود خواهد بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها