کد خبر : 13714

جزئیات بیشتر از پورشه کاین کوپه

جزئیات بیشتر از پورشه کاین کوپه

پورشه کاین کوپه سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می شود. به تازگی تصویری از این خودروی جدید در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک ، به تازگی تصویری از پورشه کاین کوپه به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی بخش پشتی آن را به نمایش می گذارد. این تصویر که در حقیقت یک طرح است، خبر از شیب جذاب سقف می دهد.

این طرح شباهت زیادی به تصاویر جاسوسی گذشته دارد و با توجه به این موضوع، می توان آن را نزدیک به واقعیت دانست. بر اساس تصاویر مخفیانه، طراحی بخش جلویی پورشه کاین کوپه شباهت زیادی به نسخه استاندارد دارد.

کابین این خودرو تغییرات کمی را نسبت به مدل کوپه تجربه می کند. با توجه به این موضوع، راننده باید منتظر یک نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات باشد. برای کیلومترشمار این دستگاه یک صفحه نمایش 7 اینچی در نظر گرفته می شود.

پورشه کاین کوپه مانند تمام محصولات پورشه، دارای تجهیزات سفارشی بی شماری است. از میان این تجهیزات سفارشی می توان به سیستم گرمکن و تهویه صندلی ها و تریم های فیبر کربنی و چوبی اشاره کرد.

موتورهای مورد استفاده در این خودرو با مدل استاندارد یکسان خواهد بود. مدل پایه این خودرو به یک موتور 6 سیلندر توربوشارژ با حجم 3.0 لیتر مجهز می شود. این موتور قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور است.

نمونه دوم به یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری مجهز می شود که همراه با توربوشارژر دوقلو، قادر به تولید 434 اسب بخار قدرت و 550 نیوتون متر گشتاور است.

تصاویر جاسوسی، نمونه توربو این خودرو را نیز به نمایش گذاشته اند. این نمونه از یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر بهره می برد. این موتور همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 541 اسب بخار قدرت و 769 نیوتون متر گشتاور است.

پورشه کاین کوپه در مدل e-Hybrid نیز روانه بازار می شود. این نمونه دارای یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژ و یک باتری 14.1 کیلوواتی است. مجموع قدرت این مدل به 455 اسب بخار می رسد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها