کد خبر : 13610

تانک رضوانی آفرودتر از همیشه

تانک رضوانی آفرودتر از همیشه

تانک رضوانی یکی از متفاوت ترین شاسی بلندهای شناخته شده است و اما تغییرات جدید آن مانند افزایش ارتفاع از سطح زمین و استفاده از چرخ های غول پیکر فورجیاتو منجر به عجیب تر شدن ظاهر آن شده است.

به گزارش خودروتک ، تانک رضوانی یکی از متفاوت ترین شاسی بلندهای شناخته شده است و اما تغییرات جدید آن مانند افزایش ارتفاع از سطح زمین و استفاده از چرخ های غول پیکر فورجیاتو منجر به عجیب تر شدن ظاهر آن شده است.

این شاسی بلند رضوانی به منظور استفاده های نظامی کاربرد دارد و مجهز به پیشرانه ی 8 سیلندر 6.4 لیتری با قدرت 500 اسب بخار است.

آپشن های زیادی برای این هیولای رضوانی در نظر گرفته شده که از قابل توجه ترین آن ها می توان به آپشن سیستم تعلیق آف‌رود، پنل‌های ضد گلوله برای شیشه‌ی پنجره‌ها و سیستم حرارتی دید در شب اشاره کرد.

تانک رضوانی نخستین شاسی بلند تولید شده توسط شرکت رضوانی موتورز است. این شرکت به وسیله یکی از طراحان استون مارتین و فراری به نام فردیس رضوانی راه اندازی شده است.

طبق اعلام تیم طراحی این شرکت، تانک با الهام از خودروهای نظامی طراحی شده اما ظاهر آینده‌نگرانه آن نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

علاقه مندان می توانند با پرداخت 165 هزار دلار بیشتر، تانک رضوانی را با این آپشن جدیدخریداری کنند.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها