کد خبر : 13325

اولین اطلاعات رسمی از نسل جدید ب ام و M3 منتشر شد

اولین اطلاعات رسمی از نسل جدید ب ام و M3 منتشر شد

اولین اطلاعات رسمی از نسل آینده بی ام و M3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو به موتور 6 سیلندر خطی مجهز می شود.

به گزارش خودروتک ، تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با نسل آینده بی ام و M3 در اختیار رسانه ها قرار گرفته؛ با این حال برای اولین بار شاهد انتشار اطلاعات رسمی از این خودروی جذاب هستیم.

این خودرو که رقیب مرسدس – ای ام جی C63 و آلفارومئو جولیا Quadrifoglio محسوب می شود، از موتور جدید 6 سیلندر خی بی ام و با حجم 3.0 لیتر بهره می برد. این موتور در خودروهای بی ام و X3 M و X4 M مورد استفاده قرار گرفته است .

در نسخه پایه، موتور S58 قادر به تولید 473 اسب بخار قدرت و 600 نیوتون متر گشتاور است. قدرت تولیدی این موتور در مدل Competition به 503 اسب بخار افزایش پیدا می کند. این قدرت تفاوتی با مدل Competition دو کراس اوور جدید بی ام و ندارد.

نسل آینده بی ام و M3 مانند برادر بزرگتر خود، به سیستم چهار چرخ محرک xDrive مجهز می شود. بر اساس اطلاعات گذشته، انتظار می رود نسل آینده بی ام و ام 3 دارای وزنی در حدود 1600 کیلوگرم باشد که بسیار سبک تر از بی ام و M5 Competition با وزن 1982 کیلوگرم است.

این خودرو مانند بی ام و M5 به سیستم دمپر فعال مجهز می شود و به صورت سفارشی با ترمزهای کربنی سرامیکی در اختیار خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر بی ام و اطلاعاتی در رابطه با مدل Pure این خودرو با گیربکس دستی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

نسل آینده بی ام و ام 3 در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 در معرض دید عموم قرار می گیرد. تا زمان رونمایی از این محصول، شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتری از آن خواهیم بود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها