کد خبر : 81141

فوری؛ واتس آپ و اینستاگرام رفع فیلتر شد | این این تکنیک برای همیشه فیلتر واتس اپ را دور بزنید+آموزش

فوری؛ واتس آپ و اینستاگرام رفع فیلتر شد | این این تکنیک برای همیشه فیلتر واتس اپ را دور بزنید+آموزش

اپلیکیشن واتساپ به تازگی قابلیت جدیدی با عنوان call link یا پیوند تماس اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند یک پیوند تماس صوتی یا تصویری ایجاد و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. مخاطبین نیز می‌توانند با ضربه زدن بر روی پیوند تماس مشترک، به طور مستقیم به یک تماس صوتی یا تصویری فعال، متصل شوند.

واتساپ که به شرکت متا تعلق دارد، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها است که همچنان به اضافه کردن ویژگی‌های جدید به خود ادامه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران علاوه بر پیام، می‌توانند تماس صوتی و تصویری نیز برقرار کنند.

قابلیت جدید اپلیکیشن واتساپ

به نقل از gadgetsnow به تازگی نیز قابلیت call link (پیوند تماس) در اپلیکیشن واتساپ برای تماس‌های صوتی و تصویری اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند یک پیوند تماس صوتی یا تصویری ایجاد و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. مخاطبین نیز می‌توانند با ضربه زدن بر روی پیوند تماس مشترک، به طور مستقیم به یک تماس صوتی یا تصویری فعال، متصل شوند.

برای ایجاد یک پیوند تماس تصویری کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول روی تلفن هوشمند خود اپلیکیشن واتساپ را باز کنید بر روی زبانه تماس‌ها ضربه بزنید. پس از آن نوع تماس خود را انتخاب کنید. سپس روی گزینه اشتراک‌گذاری پیوند یا کپی لینک ضربه بزنید تا بتوانید آن را از طریق سایر پلتفرم‌ها برای مخاطبان خود ارسال کنید.

برای برقراری تماس با مخاطبان خود، چت خصوصی را با شخصی که می خواهید در واتساپ تماس بگیرید باز و سپس گزینه تماس صوتی را انتخاب کنید. جدا از این راه، می‌توانید واتساپ را باز کنید، به قسمت تماس ها بروید و سپس روی تماس جدید ضربه بزنید. اکنون فردی را که می خواهید با او تماس صوتی داشته باشید پیدا و سپس گزینه تماس صوتی را انتخاب کنید.

قابل توجه است کال لینک توسط واتساپ در هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل اجرا است.

 قابلیت پیوند تماس در نسخه وب واتساپ

اگر نسخه دسکتاپ واتساپ را روی لپ تاپ یا رایانه خود نصب کرده اید، می توانید از طریق تماس صوتی و تصویری با مخاطبین خود به صورت رایگان تماس بگیرید. برای برقراری یا دریافت تماس در واتساپ دسکتاپ به یک میکروفون و دستگاه خروجی صدا برای تماس صوتی و تصویری نیاز دارید.

واتساپ در ایران، همچنان در چنگال فیلترینگ

البته اپلیکیشن واتساپ به همراه چند اپلیکیشن و وبسایت دیگر بیش از یک ماه است که در ایران فیلتر و دسترسی کاربران به آن‌ها محدود و گاها ناممکن است. از طرفی گمانه‌هایی مبنی بر اینکه این اپلیکیشن‌ها هیچ‌گاه رفع فیلتر نشوند، موجب نگرانی بیسیاری از کاربران فضای مجازی و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها