کد خبر : 43577

زیباترین کابین خودروها در سال 2020

زیباترین کابین خودروها در سال 2020

اگر شما هم دیگر رنگ‌های ساده و خنثی داخل خودرو را دوست ندارید، پس نگاهی به این کابین‌های رنگارنگ از مدل‌های 2020 بیندازید.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، این روزها همانند گذشته دیگر همه به دنبال خودروهایی با کابین مشکی یا کرم‌رنگ نیستند.

خوشبختانه این روزها نیازی به‌صرف میلیون‌ها دلار برای داشتن کابین جذاب از خودروسازی مانند بوگاتی یا رولز رویس نیست. هرچند که اگر ثروت کافی را داشته باشید، می‌توانید با صرف مبالغی ۶ رقمی کابین خودروی خود را بسیار زیبا کنید. 

جدای از خودروسازان لوکس، بسیاری از خودروسازان دیگر نیز در مدل‌های اقتصادی‌شان خودروهایی با کابین‌های رنگارنگ عرضه می‌کنند. در این نوشته ما برخی از مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ولوو xc40 ۲۰۲۰

 

این مدل همانند خودروهای بزرگ‌تر دیگر این کمپانی کلاسیک و مجلل نیست.  این کراس اوور کوچک ظاهر بیرونی جعبه مانندی دارد و کابین خودرو نیز بارنگ‌های جذاب، هوشمندانه طراحی‌شده است و فضاهای نگهداری بسیاری دارد. اگر می‌خواهید اطرافتان به‌راحتی جذاب‌تر کنید، می‌توانید آپشن صددلاری موکت مواد مذاب را سفارش دهید.  این موکت بارنگ عجیب نارنجی روشنی که دارد، کابین خودروی شمارا شبیه به دامنه کوه‌های آتش‌فشانی می‌کند و تنها برای مدل آردیزان موجود است. موکت مواد مذاب؛ کف خودرو، درها و اطراف کنسول وسط را می‌پوشاند. چه خوشتان بیاید و چه از آن متنفر باشید، این موکت عجیب،  باعث شده است این خودرو از سایر مدل‌های این لیست جدا شود.

شورولت کوروت ۲۰۲۰

 

این خودرو که اتومبیل برتر سال ۲۰۲۰ توسط مجله موتور ترند شناخته شد، عملکردی را به شما ارائه می‌دهد که از یک خودروی سوپر اسپرت انتظار دارید. با این تفاوت که تنها بخشی از قیمت آن را می‌پردازید. نسل هشتم این خودرو که موتورش در وسط قرارگرفته، کابین جذاب و به‌روزی نیز دارد که می‌توانید به شکل‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنید. قرمز و آبی یا حتی چرم کرم‌رنگ؟ انتخاب با شماست کمربند ایمنی را نیز می‌توانید قرمز نارنجی و یا زرد انتخاب کنید. در کنار کابین ماجراجویانه، پنل کنترلی که در وسط صندلی‌ها قرار دارد و فرمانی که بیشتر به سمت مربع فرم گرفته این رنگ‌های شاد نیز می‌توانند کابین c8 را بیشتر چشمگیر کنند. 

لینکلن کنتینانتال ۲۰۲۰

 

 سدان پرچم‌دار لینکلن بیشتر ازآنچه شما فکر می‌کنید شخصیت دارد. بله متوجهیم که ظاهر بیرون این خودرو کلاسیک طراحی‌شده است و چندآن‌هم هیجانی باوجود دیفرانسیل جلو بودن نخواهد داشت اما اگر واقعاً می‌خواهید اوضاع‌واحوال کابین را تغییر دهید تم رنگ آبی با لیبلهای مشکی را انتخاب کنید. صندلی‌ها، درها و پنل بالای سر در رنگ آبی غلیظی غرق خواهند شد که هم بسیار لوکس و هم آرامش‌بخش است. همه این‌ها در کنار رنگ نارنجی که به کنسول لمسی وسط داده‌شده است، به این کنتینانتال حال و هوای تازه‌ای می‌بخشد که ما را یاد روزهای باشکوه گذشته این برند می‌اندازد.

آلفا رومئو جولیا ۲۰۲۰ 

 

یکی از بهترین سدانهای بازار  بافرمان پذیری فوق‌العاده، حالا کابین رنگارنگ و جذابی نیز دارد. وقتی بحث از آلفا رومئو جولیا می‌شود چرم قرمزرنگ برای داخل کابین از بدیهیات هست و هزینه اضافی برای خریدار به دنبال ندارد. اما برای اینکه کابین را حتی زیباتر از قبل کنید، تریم فیبر کربن واقعی، در دسترس شما قرار دارد.

تویوتا کمری ۲۰۲۰ 

 

تاکنون  به این اندازه رنگ قرمز در کابین یک تویوتا کمری دیده نشده بود.چرم قرمزرنگی که در کابین این خودرو به‌کاررفته است، شرایط را تا حدود زیادی برای این سدان متوسط جذاب‌تر می‌کند. البته این رنگ برای نسخه تریم xse موجود است که در حالت پایه قیمت ۳۰ هزار دلاری دارد.  همین پکیج به خریداران قدرت انتخاب رنگی متفاوت برای سقف خودرو نیز می‌دهد. اگر به‌تازگی تویوتا کمری را دیده باشید، متوجه می‌شوید که ظاهر بیرونی آن‌هم دیگر چندان ساده و یکنواخت نیست.

مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۰

 

به نظر منطقی می‌رسد که یکی از راحت‌ترین و درعین‌حال لوکس‌ترین پرچم‌داران سدانهای موجود در بازار که همان مرسدس بنز اس کلاس است چه در داخل خودرو و چه در خارج آن رنگ‌های متنوعی را برای انتخاب در اختیار مشتری قرار دهد. هرچند که ترکیباتی مانند قرمز و مشکی یا کرم و قهوه‌ای شاید از بهترین رنگ‌های این کلاس باشند اما رنگ‌های جذاب‌تری مثل آبی و یا حتی صورتی نیز موجود است.  شصت‌وچهار رنگ مختلف برای نورپردازی داخل کابین نیز از طریق سیستم اینفوتیمنت  خودرو قابل انتخاب است.

فیات ۵۰۰ ایکس ۲۰۲۰

 

کمتر خودروسازی را می توانیم پیدا کنیم که همچون فیات توانسته باشد در جذاب ساختن کودکانه خودروهای خود موفق ظاهرشده باشد. هرچند که این موضوع چندان فروش فیات را افزایش نداد. سری ۵۰۰ ایکس همچنان با داشبورد پلاستیکی رنگارنگی به مشتریان عرضه می‌شود.  ترکیب رنگ آبی برای داشبورد و چرم قهوه‌ای صندلی‌ها این مدل را بسیار جذاب می‌کند.  یا حتی داشبوردی به رنگ نارنجی شاید برای شما مناسب‌تر باشد؟

هوندا سیویک R  ۲۰۲۰

 

حالا که این مدل از هوندا برای سال ۲۰۲۰  ظاهری جدید و عملکردی ارتقا یافته پیداکرده است، انتظار داشتیم که کابین این خودرو نیز تغییراتی داشته باشد. که البته توقع ما نیز برآورده شد. در داخل کابین این مدل، فرمان جدید و پوشش پارچه مانند مشکی و قرمز دیده می‌شود. هرچند که صندلی‌های عقب این خودرو دقیقاً همانند مدل‌های قدیمی سیویک هستند اما از شکل صندلی‌های اسپرت جلو با پشت‌سری‌های بسیار بزرگ که حرف R بر روی آن‌ها به رنگ قرمز درج‌شده است بسیار لذت بردیم.

پورشه پانامرا ۲۰۲۰

 

هرچند که پانامرا سدانی با چهاردر و دارای خصوصیات اتومبیل های لوکس است اما در آخر پورشه پانامرا بیشتر به‌شتاب گیری اعجاب‌آورش شناخته می‌شود. سواری لذت‌بخش آن، تجربه رانندگی را حتی بیشتر از گذشته برای شما بهبود می‌بخشد، البته زمانی که پایتان را تا انتها بر روی پدال گاز قرار نداده باشید. همچنین همانند ۹۱۱ و تقریباً تمام مدل‌های دیگر پورشه، پانامرا نیز می‌تواند به‌وسیله خریداران شخصی‌سازی شود.  معمولاً خریداران این خودرو هنگام سفارش خودروی‌شان با لیستی بلندبالا از آپشنهای مختلف مواجه می‌شوند. همانند برخی دیگر از خودروهای  موجود در این لیست، دوخت و رنگ صندلی‌ها، کمربندهای ایمنی و بسیاری موارد دیگر رامی توان از میان  انبوهی از متریالها و رنگ‌های مختلف انتخاب کرد. به نظر ما رنگ قرمز برای کابین خودرو همواره به شما یادآوری می‌کند که یکی از بهترین های پورشه را می‌رانید.

جیپ رنگلر ۲۰۲۰

 

ظاهر بیرونی این خودرو در طی سال‌های متمادی چندان تغییری در خود ندیده است و شاید همین موضوع مهم‌ترین دلیلی باشد که ما تا این حد این SUV را دوست داریم.  اما کابین داخل این خودرو  بازمان پیش رفته است. خصوصاً با معرفی آخرین نسل این خودرو دیگر خبری از ترکیب مینیمالیستی داخل کابین نیست. با توجه به ضد آب و ضد گردوغبار بودن مواد داخلی داشبورد، جیپ توانسته است تا جای ممکن طراحی و جنس این مواد را بهبود ببخشد.  فراموش نکنید که در این مدل سقف و حتی درها را هم می‌توانید از خودرو خود جدا کنید. در مدل روبیکان رنگ قرمز براقی برای داشبورد به همراه‌تریم قرمزرنگ تیره‌تری در نظر گرفته‌شده است.

لندروور دیفندر ۲۰۲۰

 

هرچند لندرور هنوز هم به‌عنوان یک SUV سرسخت شناخته می‌شود،  در مدل۲۰۲۰، کابین این خودرو  برای همگامی با برچسب قیمتی این مدل، بیشتر از قبل لوکس شده است. نمایشگر های جذاب به همراه صندلی‌های راحت و فضای جادار برای سرنشینان جلو و عقب از ویژگی های این کابین به شمار می‌روند.  رنگ خاکی مایل به سبزی که برای چرم داخل این خودرو قابل سفارش است، شاید بهترین گزینه باشد تا باطن ماجراجویانه این خودرو را به شما یادآوری کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها