کد خبر : 80710

شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون به شکلی اندوه بار با فوت پسر نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرام اش ابراز همدردی کرده است.

وقت صبح- شیلا خداداد در این رابطه واکنش اش را پای پست غافلگیر کننده نسرین مقانلو نشان داده است. پستی که در آن نسرین مقانلو خبر فوت پسرش را به شکلی غم انگیز توضیح داده است.

او که نشان داده به شدت شوکه شده است، پای پست نسرین مقانلو نوشته است:

نسرین تنم داره می لرزه، چی شده؟

پس از انتشار این واکنش دردناک، 570 نفر از دنبال کنندگان نسرین مقانلو با شیلا خداداد ابراز همدردی کرده و دلداری اش داده اند.

 همدردی دردناک شیلا خداداد با نسرین مقانلو برای فوت پسرش

 

جزییات مرگ عجیب فرزند نسرین مقانلو

همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش ایران، ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

خانم بازیگر در این باره به تیم تحقیق گفت: پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود، اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما پسرم فوت کرد.

 

ارسال نظر

دیگر رسانه ها