کد خبر : 80389

استایل های حیرت انگیز پردیس احمدیه که هرگز دیده نشده بود + تصاویر

استایل های حیرت انگیز پردیس احمدیه که هرگز دیده نشده بود + تصاویر

پردیس احمدیه بازیگر جذاب سریال لاک قرمز می باشد که حالا حسابی گنگش رفته بالا و تصاویری عجیب منتشر میکنه اما به دور از اطوار های زنانه!

شایانیوز-  پردیس احمدیه بازیگر مشهور و کاربلد ایرانی می باشد که در سینما ایفای نقش کرده و تلویزیون دیده نمیشه. اما تو سینما بازیگران به چند مدل تقسیم میشن! مثلا برخی از خانوما و آقایون هستند که با حواشی و اطوارهایی عجیب همیشه علاقمندن تا در دید باشن و بولد بمونن و برخی دیگر هم هستند که کلا آرومن و میان بازیشونو میکنن اکرانو میرن و بعد هم خداحااافظ! که خب در میان قشر بازیگران دسته اول خیلی بیشترن. اما پردیس احمدیه از خانومای دسته دومیه که شخصیتی بی حاشیه داره و چندان در جنجالات بیهوده بازیگری دیده نمیشه اما خب فکر نکنید که پردیس خانوم احمدیه اونچنان هم بی غل و غشه بلکه سبک کاری و لایف استایل شخصی خودش رو داره که در ادامه خواهیم دید.

پردیس احمدیه چهره ای بسیااار بی بی داره که خب اصلا سن و سالش به صورتش نمیاد و اینجوریه که انگار ده ساله تو همین سن مونده در صورتی که خانوم بازیگر از خیلی از هنرمندان سینما که می بینیم و فکر میکنیم چه بزرگن، بزرگتره! البته که چهره خدادادیه اما خب مثلا برخی هم هستند همانند خانوم مریم مومن که دوست دارن با آرایش و سبک لباسشون خودشون رو بزرگ تر از اونچه که هستند نشون بدن در صورتی که پردیس احمدیه با کمترین میکاپ و نچرال نشون دادن، چهرش این بی بی فیس بودنه رو بیشتر میکنه و خب در نهایت سبک آرایش خانوم ها هم بسیار تاثیرگذاره!

پردیس احمدیه در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر کرده اما خب در ادامه تازه ترین عکس وی را مشاهده می کنید که استوری گذاشت.

pardisahmadiyeh_2927255787743818540_562442514

پردیس احمدیه خدای بازیگری اما ریز و مجلسی!

پردیس احمدیه تا به حال در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده اما شاید بشه گفت مشهور ترین اونها که این بازیگر جوان رو خیلی در این عرصه نشون مخاطب داد فیلم "لاک قرمز" بود که تاثیر گذاری بسیاری داشت. پردیس احمدیه از اونجایی که چهره و سبکی جدی داره در فیلم و سریال های طنز چندان مورد پسند مخاطب نیست اما چنین نقش هایی رو به خوبی و با تاثیرگذاری بالا میتونه ایفا کنه.

مثلا فیلم "مجبوریم" از دسته دیگر فیلم هایی بود که پردیس خانوم همانند لاک قرمز نقش اصلیه اون رو به عهده داشت و کل داستان حول محور کاراکتر وی بود.

اما این فیلم نیز با حواشی خاص خود همراه شد که صدای خود خانوم بازیگر رو هم درآورد و اعتراض کرد. پردیس احمدیه نشون داده به خوبی میتونه چنین کاراکتار هایی رو دربیاره و با جذابیت و البته کاملا طبیعی اون رو ایفا کنه که خب این میشه استعداد بازیگری نه خانوم هایی همچون سارا و نیکا فرقانی که هیچ دیالوگی نداشتند و حالا هم به دلیل حواشی بسیار نامتعارفی که ایجاد کردند بیش از یک میلیون هرکدوم فالوور دارند!

pardisahmadiyeh_1629627009

افشاگری پردیس احمدیه در رابطه با آقای فیلساز 

گفته بودیم پردیس احمدیه آروم و بی حاشیست اما خانوم بازیگر سبک زنتدگی خاص خودش رو داره! دقیقا منظورمون مواردی بود که قراره بگیم! پردیس احمدیه در فیلمو "مجبوریم" نقش دختری کارتن خوابی به نام "گل بهار" رو ایفا میکنه که سن و سال کمی داره و توسط شوهرش برای باردار شدن و زایمان، به مردان فروخته میشه و ناخواسته در آخرین بارداری تحت عمل جراحی توبکتومی (لوله بستن) قرار می‌گیره. یک وکیل (سارا) به وی کمک می‌کند تا از دکتر (مهشید پندار) شکایت کند.

این فیلم در رابطه با زنان و کودکان با این سبک زندگی هستش که خب روایتی واقعی هستش. اما پردیس احمدیه مدتها پیش پست و افشاگری در رابطه با فیلمساز این فیلم کرد که در نوع خودش کم پیدا بود. در ادامه پست و نوشته های خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با نظرات مختلف همراه شد.

پردیس احمدیه رخش آرومه اما گنگ خالصه و در عین حال مرموووز!

پردیس احمدیه شخصیتی متفاوت داره که کلاااا به دور از قر و اطوارهای برخی خانوم هاست و در دنیای دیگر سیر میکند!

پردیس احمدیه اما در استایل نیز خاص خودشه که خب در ادامه مشاهده می کنید خانوم خانوما همانند بسیاری از خانومای بازیگر راحت پوش هستند اما خب در راستایی که جلب توجه بیش از اندازه نداشته باشه مثل خانوم بهاره رهنما!

این بازیگر که علاقه زیادی به استایلای خاص و کره ای طور داره، تونسته تابحال هزار مدل خاص واسه خودش خلق کنه که نشون از جسارت عجیب غریب این بازیگر در برابر بقیه سلبریتیا داره.

pardisahmadiyeh_1615312073

pardisahmadiyeh_1638380485

pardisahmadiyeh_1613411798

بیوگرافی جذاب و البته غروری که سر تا پای خانوم بازیگر رو گرفته!

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

pardisahmadiyeh_1605466914

pardisahmadiyeh_1515492004

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها