کد خبر : 80358

پیرسینگ بهاره رهنما جنجالی شد + عکس

پیرسینگ بهاره رهنما جنجالی شد + عکس

بهاره رهنما بازیگر محبوب و پرحاشیه که با تیپ و میکاپای اَجق وجق داره کل اینستا رو میترکونه، به تازگی عکسی با استایل چش درآر منتشر کرد!

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر محبوب و البته پرحاشیه سینما و تلویزیونه که چند سالی میشه به جای پرداختن به حرفه اصلیش داره با حاشیه سازی کلی طرفدارای جورواجور برای خودش دست و پا میکنه. بهاره رهنما که دو تا ازدواج ناموفق داشته، بعد از هر کدومشون کلی تغییرات عجیب غریب کرد و حالا هم بعد حاجیشون داره تمام تلاشش رو میکنه تا خودش رو یک زن  قدرتمند و خفن نشون بده. از اونجایی که بهاره رهنما علاقه زیادی به امور روانشناسی داره، مدتی قبل کل اروپا رو داشت زیر پا میذاشت و با پندهای مخصوص خودش خیلی از کاربرا رو میخواست ارشاد کنه!

بهاره خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو طبق معمول در بالاترین حد اعتماد به نفس نشون میده. این بازیگر تو عکسش با یه شومیز کوتاه خرجکاری شده و شلوار سندبادیش و البته لاک های آبی خیلی چشم گیرش ژست اومده در حد لالیگا. البته نباید از چهره پر از پستی و بلندی خانوم خانوما که زیر کلی میکاپ راه نفس کشیدن نداره غافل شد. بهاره رهنما که حالا با کلی ادا اصول داره اینستا رو مالِ خود میکنه، این بار با فیلترای پر و پیمون و میکاپای ست شده با استایلش رسما خفن بودنش رو به رخ کشید!

 

سیس گرفتنای جدید بهاره رهنما که همه رو شوکه کرد!

بهاره رهنما بعد از اینکه از شوهر دومش جدا شد، رسما شد یکی دیگه و با استایلا یا فرمای جدیدی که به چهره اش داده اونم یا به واسطه میکاپا و پروتزایی که برق میزنن تو صورتش یا به کمک پیرسینگای رنگ و وارنگی که انگار پوستشو حفاری کردن، کسی شده که اگر ببینینش قطعا نمیتونین باورش کنین.

بهاره خانوم این روزا در حال کش و قوس زیادی برای به رخ کشیدن لاکچریای خفن خوفش و استایلای تغییریافتشه. خانوم خانوما از یه طرف در تلاشه تا حجاب قسطی خودشو رعایت کنه و از طرف دیگه داره خودشو به در و دیوار میزنه تا با میکاپ پرملاتش از تموم سلبریتیا بزنه جلو!

b

c

دست و پا زدن بهاره رهنما واسه کُپ ریحانه شدن!

از اونجایی که بازیگرای زیادی راه کشورای دیگه رو برای شهرت بیشتر در پیش گرفتن، حالا امثال بهاره رهنما که تمام کار و زندگیشون اینجاس در تلاشن تا بتونن یه ذره از محبوبیت ریحانه خانوم رو به دست بیارن. بهاره خانوم هم واسه این موضوع اخیرا رفته بود به یه تئاتری که از نظر خودش خیلی خفن بود، اما بگین با چه تیپی؟!! با یه کت و شلوار سبز پسته ای که معلوم نبود برای کی دوخته شده بود. میون کل کسایی که وایستاده بودن خانوم حسابی میدرخشید و هیچ کسی شبیهش نبود!

e

خونواده مگا تریلیاردر بهاره رهنما که شبیهش نیومده!

بهاره رهنما که خیلیا بر این باورن که تک فرزنده و چندان درباره خانوادش اطلاعاتی ندارن، باید بگیم که بهاره خانوم خودش چندان علاقه ای نداشت که بخواد از داداش و خواهرش حرفی به میون بیاره. از زمان تک و تنها موندنش یهو زد تو کار معرفی تمام کس و کاراش و اول با رفتن به آلمان از داداش جانش که پرفسوره رونمایی کرد و بعد هم دخترش رو که تو اتریش داره درس موسیقی میخونه و در تنهایی برای خودش کلی عشق و حال کرده.

و اما برسیم به یکی از خفن ترین میکاپ آرتیستای ایران که مریم رهنماس و میشه گفت که اسمش تو پیج تمام سلبریتیا وجود داره، چون هنرش رو همه جوره روی فیس بازیگرا و هنرمندا اعمال کرده!

f

ss

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها