کد خبر : 77544

استقلال سجاد را برای رفتن به پرسپولیس مردد کرد / سجاد شهباززاده جواب تلفن پرسپولیس را نداد

استقلال سجاد را برای رفتن به پرسپولیس مردد کرد / سجاد شهباززاده جواب تلفن پرسپولیس را نداد

تا دو روز قبل به نظر می‌رسید کار انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس نهایی و رسمی شده اما حالا این احتمال وجود دارد که آبی‌ها این مهاجم سپاهان را از چنگ قرمزها بربایند.

به گزارش ایران ورزشی، گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود را به شهباززاده ارائه کرده و این بازیکن از مسئولان این باشگاه فرصت خواسته تا در این باره تصمیم‌گیری کند اما یک پیشنهاد شاید مسیر شهباززاده را باز هم از پرسپولیس دور کند.

گویا باشگاه استقلال علاقه دارد تا یک‌بار دیگر شهباززاده پیراهن این تیم را بپوشد و همین مسأله این مهاجم را مردد کرده است. یکی از دلایلی که فصل گذشته باعث شد شهباززاده پرسپولیسی نشود همین سابقه استقلالی بودن او بوده و در صورتی که این مهاجم همچنان بخواهد دور از حواشی موجود فوتبال خود را ادامه دهد، شاید دوباره آبی‌پوش شود.

هر چه هست این بازیکن فعلاً از پرسپولیسی‌ها فرصت خواسته تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند، اما شاید در این بین یک هایجک رخ بدهد. این اتفاقات در حالی رخ داده که مسئولان پرسپولیس تا شب گذشته پیگیر پاسخ نهایی شهباززاده بودند، اما او اعلام نکرده که تصمیم نهایی‌اش چه خواهد بود. روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه با باشگاه استقلال هم صحبت کرده گفت: سؤال یک باشگاه دیگر را از من می‌پرسید؟! این بازیکن با ما هم صحبت داشته ولی خودش باید انتخاب کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها