کد خبر : 75926

شوخی جالب نوید محمدزاده با ماجرای ماکارونی + عکس

شوخی جالب نوید محمدزاده با ماجرای ماکارونی + عکس

نوید محمدزاده با انتشار یک استوری به افزایش قیمت ماکارونی واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، نوید محمد زاده 17فروردین ماه سال1365به دنیا آمد. محمد زاده در خانواده‌ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمد زاده تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

این بازیگر با انتشار یک استوری در اینستاگرام به افزایش قیمت ماکارونی واکنش نشان داد!

نوید محمدزاده مدتی قبل نیز در حمایت از بیانیه زنان سینماگر و اهالی تئاتر در اعتراض به اعمال خشونت علیه‌شان، از حضور در نمایش «گیاه‌خوار» انصراف داده بود. 

 

3

 
نحوه ورود نوید محمد زاده به بازیگری

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران متولد 17 فروردین 1365 است که حدود یک سال پیش و در تاریخ 4 اردیبهشت 1400 با فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران ازدواج کرد و خبر رسمی این ازدواج را با ویدئویی در صفحه شخصی اش، منتشر کرد.

این زوج هنرمند، اغلب به دلیل پوشیدن لباس های ست و البته متفاوت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار میگیرند و به عقیده ی برخی، همین استایل متفاوت یکی از دلایل علاقه برخی مخاطبان به آنهاست.

سریال قورباغه هومن سیدی، تجربه همکاری مشترک نوید محمدزاده، بازیگر نقش معتاد فیلم ابد و یک روز و همسرش فرشته حسینی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها