کد خبر : 75546

رضا رویگری در کهریزک ماندگار می شود؟ | تلاش پرویز پرستویی برای تهیه منزل برای رضا رویگری

رضا رویگری در کهریزک ماندگار می شود؟ | تلاش پرویز پرستویی برای تهیه منزل برای رضا رویگری

رضا رویگری پس از بهتر شدن شرایط جسمی خود به منزلی که برای هنرمندانی همچون او اختصاص داده شده، سکونت خواهد کرد.

رضا رویگری بازیگر مشهور کشورمان است که با خواندن سرود معروف ایران ایران در اوایل انقلاب شناخته شد و بعدها در آثار زیادی به عنوان بازیگر درخشید. رضا رویگری متولد 6 دی 1325 است. رضا رویگری علاوه بر بازیگری و خوانندگی در نقاشی نیز مهارت داشته و نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا برگزار کرده است. رضا رویگری فعالیت هنری خود را در سال 1348 آغاز کرد. بازی رضا رویگری در نقش کیان در سریال مختارنامه یکی از ماندگارترین نقش های او است.

رضا رویگری با تأمین خانه از کهریزک می‌رود

 در پی انتشار ویدیوی شب گذشته رضا رویگری که می‌گفت در آسایشگاه کهریزک رها شده است، پیگیری‌های زیادی از سوی مردم، هنرمندان و برخی مسئولان انجام شد تا کمکی به شرایط زندگی این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شود. 

یکی از دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک به ایسنا می‌گوید که از روز گذشته تا کنون تماس‌های متعددی از تهران و شهرستان با این مرکز گرفته شده تا هم جویای حال رویگری باشند و هم به طریقی با دراختیار قرار دادن منزل یا پرستار به او کمک کنند.

همچنین صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه چند همکار و دوست رضا رویگری از جمله علیرام نورایی و شهربانو منصوریان به نمایندگی از جمعی از همکاران دیگر خود به ملاقات در آسایشگاه رفتند و پرویز پرستویی هم که در سفر است، در تماسی تصویری با رویگری صحبت کرد. 

پرستویی به دنبال تماس ایسنا تایید کرد که قرار شده با پیگیری‌های این گروه و یکی از دوستانش به نام علیرضا اصغری منزلی به همراه پرستار برای رضا رویگری فراهم شود تا پس از بهبود شرایط جسمی و ترخیص از آسایشگاه در آنجا اقامت کند.

همچنین تاکید شده که این محل اقامتی متعلق به خانواده رویگری نخواهد بود و صرفا در اختیار هنرمندانی با شرایط مشابه قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر رویگری در آسایشگاه کهریزک تحت درمان است و فیزیوتراپی، کار درمانی و نکات بهداشتی برای او انجام می‌شود. 

محسن پزشکی - مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک - درخصوص وضعیت این بازیگر به ایسنا گفته است: بنا به اظهارنظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

او همچنین با اشاره به شرایط کرونایی گفته است: اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند، اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد. روزانه در دو ساعت (۱۰/۳۰ تا ۱۲ ) و ( ۱۴ تا ۱۵ ) با هماهنگی قبلی ملاقات با آقای رویگری امکان‌پذیر است تا شیوع بیماری از جمله کرونا مجددا در این مجموعه انتقال داده نشود.

رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک

خبرگزاری فارس عکس جدیدی از رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر کرد. رضا رویگری در ویدویی که پیش از منتشر شده از هوادارانش تقاضای کمک کرد.

رضا رویگری در آسایشگاه کهریزکرضا رویگری چگونه از سر از خانه سالمندان کهریزک درآورد؟

رضا رویگری  در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: همسرش به  مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده  و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کرد ،بیان کرد :از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

عکسی تکان دهنده از رضا رویگری

پیش از این انتشار برخی عکس ها از رضا رویگری با واکنش هوادارنش رو به رو شده بود که وضعیت این هنرمند پیشکسوت را مناسب ارزیابی نمی کردند. یکی از این تصاویر را در زیر مشاهده می کنید.

عکسی دردناک از شرایط رضا رویگریویدئو تقاضای کمک رضا رویگری پس از بستری شدن در آسایشگاه کهریزک

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها