کد خبر : 75051

اشکان دژاگه باز هم بمب استقلال شد | ماجرای دلگیری فرهاد مجیدی از اشکان دژاگه | پرسپولیس هم در ذهن اشکان است

اشکان دژاگه باز هم بمب استقلال شد | ماجرای دلگیری فرهاد مجیدی از اشکان دژاگه | پرسپولیس هم در ذهن اشکان است

هواداران استقلال یک بار دیگر اشکان دژاگه را در نزدیکی انتقال به تیم خود می بینند. اخباری که برای اولین بار نیست در خصوص اشکان دژاگه و استقلال به گوش می رسد.

اشکان دژاگه در فوتبال ایران نامی شناخته شده و دارای اعتبار است. اشکان دژاگه سابقه کاپیتانی تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد درآستانه بازگشت به فوتبال ایران است. اشکان دژاگه از چندی قبل در تمرینات نساجی شرکت کرده است. با این حال اکنون زمزمه پیوستن اشکان دژاگه به تیم استقلال مطرح شده است. اشکان دژاگه هم اکنون 36 سال سن دارد.

اشکان دژاگه بمب نقل و انتقالات استقلال

اشکان دژاگه پس از جدا شدن از تراکتور تبریز راهی فوتبال خارج از کشور شد اما موفقیت چندانی به دست نیاورد و اکنون چند ماه است که بدون تیم و به صورت شخصی تمرین می کند. امروز یک بار دیگر شایعات و شنیده ها در خصوص پیوستن اشکان دژاگه به استقلال برای لیگ بیست و دوم مطرح شده است.

این نخستین بار نیست که نام اشکان دژاگه به عنوان گزینه استقلال مطرح می شود. دست کم دردو مقطع دیگر هم استقلال قصد به خدمت گرفتن کاپیتان سابق تیم ملی را داشت اما مذاکرات در نهایت به نتیجه نرسید. اما به نظر می رسد این بار اشکان دژاگه هم تمایل دارد تا سال های آخر فوتبال خود را در استقلال سپری کند و به نوعی تجربه بازی در یکی از دو تیم بزرگ ایران را هم داشته باشد.

اشکان دژاگه

دلگیری فرهاد مجیدی از اشکان دژاگه از نیامدن به استقلال

پیش از این در دو مقطع استقلال با اشکان دژاگه مذاکره داشته است که یکی از آنها همین نیم فصل گذشته بود. فرهاد مجیدی در نیم فصل با او صحبت کرده و حتی توافقاتی هم با یکدیگر داشتند اما در نهایت دژاگه تصمیم گرفت به فوتبال قطر بازگردد تا بعد از سه سال حضور در لیگ ایران ریکاوری خوبی داشته باشد.

هرچند این موضوع سبب شد مجیدی تا حدی از دژاگه دلگیر شود اما با توجه به اینکه استقلال با جدایی فرشید اسماعیلی در این فصل به شدت خلاء یک هافبک بازی ساز را در میانه میدان احساس می‌کند، بعید نیست مجیدی ناراحتی خود را از دژاگه کنار گذاشته و با مذاکره و قرارداد بستن مدیران استقلال با او موافقت کند.

اشکان دژاگه در دو راهی استقلال یا پرسپولیس

اما استقلال تنها تیمی نیست که اشکان به آن فکر می کند. بلکه پرسپولیس نیز می تواند یکی از گزینه های او در صورت داشتن پیشنهاد از این تیم باشد. آنگونه که از شنیده ها بر می آید بازی برای استقلال یا پرسپولیس در مقطع کنونی برای اشکان دژاگه تفاوت چندانی ندارد و او صرفا قصد حضور در یکی از این دو تیم مطرح و پرهوادار را دارد.

زندگینامه اشکان دژاگه

اشکان دژاگه در 14 تیر 1365 در تهران متولد شده است و هم اکنون در آستانه 36 سالگی به سر می برد. اشکان دژاگه در کودکی به همراه خانواده خود به آلمان مهاجرت کرده و تقریبا تمام دوران کودکی و جوانی خود را در این کشور سپری کرده است. اشکان دژاگه با قد 181 سانتیمتری خود در پست هافبک هجومی و هافبک بازیساز بازی می کند.

اشکان فوتبال حرفه ای خود را در رده بزرگسالان از سال 2003 و در تیم دوم هرتابرلین آغاز کرد. پس از آن به تیم اصلی هرتابرلین آمده و سرانجام در سال 2007 به تیم ولفسبورگ پیوست. دژاگه تا سال 2012 در این تیم بازی کرد و بیشترین بازی خود برای یک تیم را هم برای همین تیم ولسفبورگ با 132 بازی انجام داده است.

شناخته شدن اشکان دژاگه در فوتبال ایران هم به همین دوران حضورش در ولفسبورگ باز می گردد. این بازیکن توسط کارلوس کی روش به فوتبال ملی ایران معرفی شد. او اولین بازی خود برای تیم ملی ایران را در سال 2012 انجام داد و سابقه 59 بازی ملی و 11 گل زده ملی را در کارنامه خود دارد. اشکان دژاگه در فوتبال ایران تنها برای باشگاه تراکتور بازی کرده است.

اشکان دژاگه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان در رده های نوجوانان ، جوانان و امید را در کارنامه خود دارد.

رضا قوچان نژاد اشکان دژاگه

زندگی خانوادگی اشکان دژاگه

اشکان دژاگه سال ها پیش با همسر ایرانی اش به نام شقایق ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 3 فرزند دختر به نام های آلیا و آلیشا و آمایا است. 

اشکان دژاگه در زندگی شخصی خود فردی علاقمند به کارهای خیریه و عام المنفعه است و در اینگونه مراسم شرکت می کند. همچنین او پروفایل DNA خود را هم به یک مرکز تحقیقاتی برای تحقیق رو آسیب های ورزشی و عوارض آن هدیه کرده است.

عکس دختران اشکان دژاگه

اشکان دژاگه یکی از بمب های نقل و انتقالاتی تراکتور

محمدرضا زنوزی پس از دراختیار گرفتن باشگاه تراکتور تبریز اقدام به ساختن یک تیم کهکشانی کرد. در روزهای باز بودن پنجره نقل و انتقالات لیگ هجدهم تراکتور که با خرید های خود همه را سوپرازیز می کرد این بار دست به خرید های باورنکردنی تری زد.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی 2 بازیکن ملی پوش حاضر در جام جهانی روسیه با امضای قراردادی 3 ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند. مسعود و اشکان در شرایطی به تراکتور پیوستند که در آن زمان کاپیتان های اول و دوم تیم ملی و در اوج شهرت بودند.

اشکان دژاگه در تراکتور

عکس جالبی از تیپ دوران کودکی اشکان دژاگه

عکسی از دوران کودکی اشکان دژاگه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها