کد خبر : 65368

باشگاه صنعتی شهریار مغانلو را از پرسپولیس می قاپد؟

باشگاه صنعتی شهریار مغانلو را از پرسپولیس می قاپد؟

شهریار مغانلو ستاره زنجانی تیم سانتاکلارا که به دلیل علاقه‌اش به پرسپولیس تنها با پرداخت چهل هزار یورو از باشگاه سانتاکلارای پرتغال به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست با شرایط خاصی برای ادامه همکاری‌اش مواجه شده. نکته خاص در مورد مهاجم بلند‌بالای پرسپولیس به این باز‌می‌گردد که اختیار شهریار از پایان فصل و اتمام لیگ برتر دیگر در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست و در واقع این باشگاه سانتاکلارا است که با پایان حضور نیم فصل قرضی شهریار برای بازیکن تحت قراردادش تصمیم می‌گیرد.

به گزارش ایران ورزشی، مسئولان سانتاکلارا در تازه‌ترین صحبتی که در خصوص آخرین وضعیت شهریار مغانلو داشته‌اند صراحتاً اعلام کرده‌اند که یک باشگاه صنعتی در ایران رقم بالای پانصد هزار یورویی را برای دریافت رضایتنامه به آنها پیشنهاد داده که گمانه‌ها در این رابطه بیشتر حول و حوش باشگاه‌های سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان می‌چرخد. از سویی شهریار مغانلو به شخصه خودش خیلی دوست دارد که فصل آینده را هم در پرسپولیس بازی کند چه بسا که بارها هم صراحتاً اعلام کرده سرسختانه طرفدار تیم قرمز‌پوش پایتخت است و از ابتدا آرزوی حضور و بازی در تیم پرسپولیس را داشته است.

یحیی گل‌محمدی هم در این راستا گفته علاقه زیادی به بازی مهاجم تأثیرگذارش دارد و راضی به جدایی او نیست اما با مشکلات مالی فراوان چند مدت اخیر سرخ‌پوشان و چالش‌های بزرگ و جریمه‌های سنگین مالی بر جای مانده از مدیران قبلی که حتی خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و سایر تنبیهات فیفا را پیش روی باشگاه پرسپولیس قرار داده به نظر راهی جز از دست دادن یک ضلع از مثلث زهردار عناصر خط حمله باقی نمی‌ماند و یحیی و تیمش به نظر باید فصل آینده با آل‌کثیر و عبدی فصل را شروع و به پایان برسانند هر چند که در فصل نقل و انتقالات پیش رو -البته اگر از سوی فیفا برای باشگاه پرسپولیس به خاطر پرداخت نکردن پول کالدرون پنجره نقل و انتقالات بسته نشود– شاید باشگاه پرسپولیس بتواند بازیکن جدیدی را برای خط حمله‌اش در اختیار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس هم البته در آخرین اظهارنظرش پیشنهاد 600 هزار یورویی باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه به آن باشگاه را رد کرده است.

مهاجمی که جایگزینی به لحاظ خصوصیاتش ندارد

شهریار مغانلو مهاجم چپ پای پرسپولیس شاید جزو معدود چپ پاهایی باشد که در بیشتر موارد فنی خصوصیات بارز و برجسته‌ای دارد. شهریار در زدن ضربات ایستگاهی مهارت خوبی دارد، در سرزنی عالی کار می‌کند و در روی زمین هم به لحاظ گلزنی مهاجمی گلزن و البته قابل محسوب می‌شود مهاجم تنومند و بلندقامتی که شاید بر خلاف بیشتر بازیکنان بلندقامت فقط روی هوا و سرزنی مهارت ندارد و علاوه بر قدرت بدنی بسیار بالا از تکنیک و مهارت‌های فردی قابلی هم بهره می‌برد. از این جهت کادر فنی پرسپولیس حتماً دنبال حفظ چنین بازیکنی است که در موقع لزوم در فاز دفاعی هم عنصر قابل اتکایی است اما آیا شرایط مالی باشگاه پرسپولیس و پیشنهادهای دیگر اجازه چنین اتفاقی را می‌دهد؟

گزارش از : ناصر قراگزلو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها