کد خبر : 65313

پس از دربی 96 مشخص شد / 2 بازیکن استقلال در فکر جدایی در پایان لیگ

پس از دربی 96 مشخص شد / 2 بازیکن استقلال در فکر جدایی در پایان لیگ

مهدی قایدی در دربی 96 غالباً در بند مدافعان پرسپولیس بود و حتی نتوانست موقعیت‌هایی که در این بازی نصیبش شد را به گل تبدیل کند. او یک بار پشت ضربه کاشته قرارگرفت که ضربه‌اش درست همان جایی رفت که لک انتظار می‌کشید و بار دیگر نیز پشت پنالتی سرنوشت‌ساز تیمش ایستاد که در به ثمر رساندن این موقعیت هم ناکام بود.

به گزارش ایران ورزشی، با این حال اثرگذاری مهدی قایدی در استقلال بر هیچ کس پوشیده نیست و وقتی می‌شنویم که این بازیکن احتمالاً در پایان فصل استقلال را ترک خواهد کرد، بسیار نگران استقلال می‌شویم. مهدی قایدی بعد از پایان دربی 96 به طور شفاهی جدایی از استقلال را تأیید کرد.

او بی‌آنکه اعلام کند قطعاً در استقلال خواهد ماند، گفت: «سرنوشت من و استقلال در دست مدیران باشگاه است و هر تصمیمی آنها بگیرند می‌پذیرم. احتمال دارد از استقلال جدا شوم، احتمال هم دارد بمانم. هرچه مدیران بگویند انجام می‌دهم.»

در روز برگزاری دربی نیز خبر مذاکره باشگاه الدحیل قطر با باشگاه استقلال در رسانه‌ها مشاهده شد و حتی قطری‌ها نیز از پیشنهاد بزرگ به باشگاه استقلال رونمایی کردند که احتمالاً مدیران استقلال را به سمت ترانسفر این بازیکن پیش خواهد برد.

در عین حال نیز سیاوش یزدانی به دلیل آنچه خود مشکلات سال‌های اخیر در استقلال دانسته عزم جدایی کرده است. سیاوش که در ماه‌های اخیر به چهره اول خط دفاع استقلال تبدیل شده بعد از دربی بی‌آنکه ملاحظه کاری خاصی داشته باشد، اعلام کرد که دوست دارد بعد از فصل فضای تازه‌ای را تجربه کند و به تیم دیگری برود.

یزدانی که از سوی مجیدی آقای دکتر خطاب می‌شود و سرمربی استقلال به اوعلاقه‌مند است درباره تصمیمش برای بعد از فصل گفته است: «من در این سال‌ها خیلی در استقلال زجر کشیدم. شرایط خوبی نداشتم و دوست دارم یک روز درباره همه ماجراهایی که رخ داده با هواداران حرف بزنم. اعتقاد دارم که استقلال تیم بزرگی است اما من دیگر طاقت تحمل برخی مشکلات را ندارم و به احتمال زیاد بعد از لیگ بیستم از استقلال به تیم دیگری می‌روم. امیدوارم استقلال هم موفق باشد.»

صحبت‌های یزدانی نیز او را به سمت جدایی از استقلال سوق خواهد داد و این دقیقاً برخلاف نظرسرمربی استقلال است که بارها اعلام کرده باید شاکله تیم حفظ شود. فرهاد مجیدی بعد از پایان دربی 96 نیز در نشست خبری صراحتاً اعلام کرد که دوست دارد شاکله تیم را حفظ کند اما خواسته سرمربی استقلال تا همین جا هم برآورده نشده و در حالی که خبر جدایی احتمالی مهدی قایدی و سیاوش یزدانی را بعد از پایان فصل می‌شنویم، هروویه میلیچ نیز استقلال را ترک کرده و دیگر حاضر به تمرین در کنار تیمش نیست. این تصور را می‌شود داشت که شیخ دیاباته نیز از استقلال جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

اخبار جدید از مبلغ مورد نظر الدحیل برای جذب مهدی قایدی از استقلال + عکس

اولین واکنش مهدی قایدی به جدایی از استقلال

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها