کد خبر : 65126

چرخش 180 درجه ای رادوشوویچ / حالا کری خوانی برای شکست استقلال

چرخش 180 درجه ای رادوشوویچ / حالا کری خوانی برای شکست استقلال

تماس تلفنی یحیی گل‌محمدی با گلر کروات تیمش بالاخره رادوشوویچ را راضی کرد تا به تهران برگردد.

به گزارش ایران ورزشی، این در واقع پایان یک ماه مجادله مسئولان باشگاه پرسپولیس با رادو بود و در شرایطی که به نظر می‌رسید این مجادله فرجام خوشی برای باشگاه نداشته باشد در نهایت صحبت یحیی با رادو فعلاً مانع فسخ یکطرفه قرارداد رادو و ضرر چند صدهزار دلاری باشگاه پرسپولیس شد.

حالا قرار شده بوژیدار به تهران برگردد، مطالباتش را بگیرد و در تمرینات حاضر شود اما مشخص نیست که پنجشنبه شب روی نیمکت تیم بنشیند و تصمیم نهایی در این خصوص را یحیی گل‌محمدی خواهد گرفت. این همان نکته‌ای است که رادوشویچ در تازه‌ترین مصاحبه با ما روی آن تأکید می‌کند.

رادو بالاخره به ایران برمی‌گردی؟

 بله با نامه‌ای که باشگاه پرسپولیس نوشته و صحبت‌هایی که سرمربی پرسپولیس با من داشت روز سه‌شنبه با پرواز به ایران برمی‌گردم‌. برای ساعت 8 سه‌شنبه بلیت گرفتم تا به تهران بیایم و دوباره در اختیار تیم محبوبم قرار بگیرم‌.

در خصوص بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل رقیب سنتی چه صحبتی داری و فکر می‌کنی پرسپولیس برنده دربی حساس خواهد شد؟

 من همیشه برای تیم‌های مقابل پرسپولیس احترام قائل هستم اما دوست دارم بدون تعارف حرف بزنم چون واقعیت چیزی است که بر همه عیان است و همه قدرت پرسپولیس، بازیکنانش و کادر فنی‌اش را در چند سال اخیر دیده‌اند به همین دلیل با قاطعیت می‌گویم که پرسپولیس حتماً برنده دربی خواهد شد و راهش را برای قهرمانی در جام حذفی هموار خواهد ساخت. از قهرمانی تیم محبوبم در لیگ برتر و جام حذفی حرف می‌زنم و با اطمینان می‌گویم پرسپولیس بعد از شکست استقلال در بازی‌های بعدی این جام هم پیروز شده و قهرمان خواهد شد البته قبل از قهرمانی جام حذفی پرسپولیس گلات قهرمانی می‌زند و پس از آن هم با فتح جام حذفی سه‌گانه می‌زند؛ موضوع مهمی که قبلاً طمع شیرین آن را با تمام وجود حس کردم و با تیم پرقدرت و پرمهره‌ای که با هدایت کادر فنی بسیار کاربلد و مجرب‌مان داریم حتماً می‌توانیم سه‌گانه بزنیم و برای قهرمانی در آسیا هم خیز برداریم.

به لحاظ بدنی و فنی در چه شرایطی قرار داری؟

 چندی قبل هم در مصاحبه‌ای که با شما داشتم به شما گفتم که روزی دو نوبت تمرین داشتم و یک روز هم نبوده که از تمرین غافل بوده باشم.

یعنی روز دربی می‌توانیم تو را روی نیمکت ببینیم؟

 حتماً وقتی به تهران برسم به تمرین و محل اردوی تیم بروم. بی‌صبرانه منتظر تمرین و دیدن همبازیانم و کادر فنی‌ام هستم. باور کنید برای تمرین در تیم محبوبم واقعاً خیلی مشتاقم اما در مورد حضورم روی نیمکت و هر موضوع فنی دیگری فقط سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است و هر موضوعی که سر‌مربی تیم تصمیم بگیرد من تابع آن خواهم بود.

در خصوص حذف تیم ملی کشورت و دلایل حذفش از یورو چه صحبتی داری؟

 من هم مانند هر هموطن دیگرم خیلی از شکست و حذف تیم ملی کشورم ناراحت هستم. فکر می‌کنم دالیچ خیلی خوب تیم ملی کرواسی را هدایت و رهبری نکرد و تغییرات زیاد در تاکتیک و ارنج تیم اجازه نداد تا تیم کرواسی با شکل تیمی خوب و با تمام قدرتش رو‌درروی حریفان قرار گیرد تا تیم ملی کرواسی نتواند از همه توانایی‌اش بهره بگیرد.

عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کرواسی را چگونه ارزیابی کردی؟

 دروازه‌بان کرواسی، سنگربان خوب و جوانی بود و بد هم کار نکرد. سنگربانی که به اعتقاد من با انجام بازی‌های بیشتر، قادر است نمایش‌های بهتری را ارائه دهد.

بهترین دروازه‌بان‌های یورو از نظرت چه سنگربان‌هایی بودند؟

 سنگربانان اسپانیا، سوئیس و ایتالیا به نظرم بهترین دروازه‌بان‌های یورو بودند که ارزش‌های فنی بالایی داشتند و بارها سد راه حریفان تیم‌شان شدند و عملکردشان واقعاً نیازمند ستایش است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها