کد خبر : 65094

هنوز هم کسی نمی خواهد جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس را تایید کند؟

هنوز هم کسی نمی خواهد جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس را تایید کند؟

در حالی که از سوی سرخپوشان کسی هنوز واکنشی در تایید یا تکذیب جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس نشان نداده است، رسانه های قطری هر هفته قسمت جدیدی از این انتقال را روشن می کنند.

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس در شرایطی رقم می خورد که سال گذشته نیز در پایان فصل پرسپولیس شجاع خلیل زاده دیگر مدافع وسط کلیدی خود را از دست داد. جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس هم به مانند شجاع خلیل زاده به مقصد لیگ ستارگان قطر رقم خواهد خورد.

پس از آنکه هفته گذشته رسانه های قطری از تیم الاهلی به عنوان مقصد کنعانی زادگان پس از جدایی از پرسپولیس خبر دادند امروز نیز در خبر جدیدی اعلام کردند که این بازیکن به زودی در تست های پزشکی الاهلی قطر شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب شاید پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ کنعانی زادگان را در اختیار نداشته باشد. از سوی دیگر با این اخباری که از قطر می رسد به احتمال زیاد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2021 هم پرسپولیس بدون کنعانی زادگان باید حضور پیدا کند که این مساله معادلات خط دفاع این تیم را پیچیده خواهد کرد.

به نظر می رسد پیدا کردن یک مدافع وسط شش دانگ در حد و اندازه کنعانی زادگان برای لیگ بیست و یکم اولویت اول نقل و انتقالات پرسپولیس خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها