کد خبر : 64969

توییت جنجالی معاون پرسپولیس درمورد رادوشوویچ فورا حذف شد + عکس

توییت جنجالی معاون پرسپولیس درمورد رادوشوویچ فورا حذف شد + عکس

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که این روزها به دلیل جدایی «رادوشوویچ» دروازه‌بان سابق این تیم و تهدیداتش علیه او تحت فشار است، اتهامات عجیبی را به این دروازه‌بان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۵۵ فردا شنبه در حالی میزبان آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است که بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کُروات خود را همچنان در اختیار ندارد.

دروازه دوم سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود تهران را ترک کرد تا تصمیم به فسخ قرارداد پس از ۴ سال قهرمانی با این تیم بگیرد.

رادوشویچ که در طول این مدت یکی از آرامترین بازیکنان تیم به حساب می‌آمد پس از ترک تهران مصاحبه‌هایی را علیه ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه انجام داد و طی آن عنوان کرد شکوری نه تنها حاضر نبود طلب وی را پرداخت کند بلکه در جلسات خصوصی به او و خانواده اش توهین می کرد.

این ادعا را ابراهیم شکوری در گفتگو با رسانه‌های تصویری تکذیب کرد. با این حال شکوری که توجه ویژه ای به فضای مجازی دارد در آستانه بازی با آلومینیوم اراک پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«هر هفته و دقیقا روز قبل از بازی، بازیکن مثلا متعصب تیم که در این مقطع حساس در حال کباب خوردن و نوشیدن در کشورش است مصاحبه می‌کند. پول مفت قرارداد ۴ ساله بدجور مزه کرده است. برای حفظ آرامش تیم دیگر صحبتی نمی‌کنم و همه موضوعات گفته شده است».

شکوری در حالی جملات توهین آمیزی را علیه دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس بیان کرده است که باشگاه پرسپولیس همچنان طلب رادو را پرداخت نکرده است تا سرخ‌ها به زودی با شکایتی جدید در فیفا روبرو شوند.

شکوری البته بعد از انتشار این پیام و بازتاب گسترده و منفی آن، اعلام کرد آن را حذف خواهد کرد!

koGafySYTgN0

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها