کد خبر : 64782

اتهام تند پرسپولیس به رادو / جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس قطعی می شود؟

اتهام تند پرسپولیس به رادو / جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس قطعی می شود؟

به نظر می رسد پرونده بازگشت رادوشوویچ به پرسپولیس را باید بسته شده به حساب آوریم.

جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس آن هم به صورت ناگهانی اتفاقی است که شاید کمتر هواداری آن را پیش بینی می کرد. اما صبر رادشوویچ از عدم پرداخت مطالباتش هم بالاخره به سر رسید و این بازیکن هم به مانند بسیاری از خارجی های فوتبال ایران در یکی دو سال اخیر برای مرخصی رفت و بازنگشت. حالا با فضایی که بین او و باشگاه ایجاد شده به نظر باید جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس را قطعی تلقی کنیم.

در تازه ترین اتفاق ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه همه شروط رادوشوویچ را پذیرفته اما این بازیکن به تمرینات بازنگشته است. البته این همه آنچه شکوری گفت نیست. ماجرا وقتی جدی می شود که معاون باشگاه پرسپولیس، رادو را به باج خواهی از پرسپولیس متهم می کند.

معاون اجرایی و ورزشی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: این بازیکن و مدیربرنامه‌‌هایش آقای مهدی‌زاده به همراه وکیل کروات که همزمان وکالت بازیکن تیم رقیب را برعهده دارد و در عین تعجب، داور برخی پرونده‌های حقوقی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفاست، طوری رفتار می‌کنند که به نظر می‌رسد به دنبال باج گرفتن از باشگاه هستند! آن هم به دلیل قرارداد چهار ساله‌ای که در گذشته با یک دروازه‌بان ذخیره و 32 ساله منعقد شده است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها