کد خبر : 64643

ماجرای شرکت نکردن یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس

ماجرای شرکت نکردن یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس بعد از برد مقابل مس رفسنجان از شرایط مالی شاکی و عصبانی بودند و حتی قصد داشتند تمرین نکنند.

به گزارش ایران ورزشی، در تمرین فردای آن بازی بازیکنان دلیل عصبانیت‌شان را به کادر فنی انتقال دادند و همین باعث شد یحیی گل محمدی حین تمرین با مدیریت باشگاه صحبت کند اما نتیجه‌ای نگرفت. در عین حال مربیان تیم با بازیکنان صحبت کردند که اعتصاب و تعطیلی تمرین در این مقطع حساس چاره کار نیست و بازیکنان هم در مصاحبه‌ها و حرف‌های‌شان درباره مشکلات مالی چیزی نگفتند و تنها به این نکته اشاره داشتند که مشکل مالی دارند اما غر نمی‌زنند.

با این حال بعد از برد مقابل گل گهر شرایط به کلی تغییر کرد. در میکس‌زون ورزشگاه آزادی احمد نوراللهی که تقریباً هیچ‌وقت مصاحبه نمی‌کند یا حرف‌هایش حاشیه‌ای نیست علناً به شرایط فعلی انتقاد کرد و صحبت‌های تندی انجام داد. از سوی دیگر سیدجلال حسینی هم با توپ پر به میکس‌زون آمد و ضمن تشریح شرایط فعلی از مدیران قبلی باشگاه خواست بیایند و جوابگوی شرایط فعلی باشند.

همان ساعت در سالن کنفرانس حمید مطهری که از اتفاقات بازی بسیار عصبانی بود و از شرایط مالی باشگاه انتقاد کرد و به مسأله عدم پرداخت پاداش‌ها و شرایط مالی باشگاه معترض شد. مطهری به پرداختی‌های 5 درصد 5 درصد اشاره کرده و از اینکه پرسپولیس را با این همه مشکل تیم حکومتی می‌دانند ابراز ناراحتی کرد.

اما فردای این بازی و در تمرین ریکاوری پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به تمرین نرفت تا شایعه قهر او از مدیران باشگاه به گوش برسد. خیلی زود مشخص شد یحیی به پشتیبانی از بازیکنان که به خاطر پرداخت نشدن پاداش‌های‌شان معترضند در تمرین شرکت نکرده تا مدیران باشگاه را تحت فشار بگذارد هر چند یک کار شخصی هم داشته است.

به نظر می‌رسد این اعتراض‌ها و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی از باشگاه به خاطر پرداخت نشدن پاداش و مبلغ قراردادها در تعطیل شدن تمرین دیروز هم مؤثر بوده است ضمن اینکه واقعاً مشخص نیست امروز بازیکنان در تمرین حاضر شوند.

بازیکنان پرسپولیس که بعد از اعتراض‌های بازیکنان استقلال کلافه شده‌اند معتقدند با وجود اینکه هم مبلغ قراردادهایشان از بازیکنان تیم حریف کمتر است هم مثل آنها از سرمربی و هواداران‌شان پاداش‌های میلیونی برای بردهایشان نمی‌گیرند باید حرف هم بشنوند و انگار که همه چیز در این باشگاه گل و بلبل است.

از سوی دیگر مربیان و اعضای کادر فنی که خودشان هم مثل بازیکنان و مربیان پول می‌گیرند و هر وقت درصدی از قراردادها یا پاداش‌ها را برای بازیکنان واریز کنند به آنها هم پول می‌دهند بدون اینکه درباره خودشان حرف بزنند به ناراحتی و اعتراض بازیکنان اشاره دارند که این مسأله ظاهراً به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامده است. با این حال مربیان تیم می‌دانند که باید پشت بازیکنان باشند چرا که آنها حق خودشان را می‌خواهند و این باشگاه است که باید به تعهدش عمل کند و کوتاهی از سوی مدیران باشگاه بوده است. آنها معتقدند در شرایطی که باشگاه در 5 هفته مانده به پایان فصل فقط 60 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده باید پاداش پیروزی‌های لیگ، سوپرجام و آسیا را پرداخت کند تا بازیکنان برای بردهای بعدی انگیزه داشته باشند اما مدیریت باشگاه کماکان روی تنها بودنش تأکید دارد و هیچ کاری از دستش برنمی‌آید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها