کد خبر : 64524

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس اتفاقی که انگار نمی شود مانعش شد

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس اتفاقی که انگار نمی شود مانعش شد

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس ظاهرا اتفاقی است که کسی نمی تواند از وقوع آن جلوگیری کند.

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس هنوز در ایران در حد یک شایعه است. هیچ کس آن را تایید نکرده غیر از کریم باقری که در یک مصاحبه گفت شنیده است که کنعانی زادگان جدا می شود. اما شایعه جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس شایعه ای است که هر روز که می گذرد رنگ واقعی شدن به خود می گیرد. جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس ، جدایی یک بازیکن معمولی از جمع سرخپوشان نخواهد بود.

جدایی کنعانی زادگان از پرسپولیس خط دفاع این تیم را که در این فصل هم بازیکن جایگزینی در سطح دو بازیکن اصلی یعنی کنعانی زادگان و سید جلال حسینی نداشت با چالش های بیشتری رو به رو می کند.

در حالی که از سمت پرسپولیس و خود کنعانی زادگان در خصوص این جدایی حرفی مطرح نمی شود، رسانه های قطری هر روز با اطمینان بیشتری از این انتقال حرف می زنند. امروز نیز روزنامه العرب از قطعی شدن انتقال کنعانی زادگان به تیم الاهلی قطر خبر داد.

به این ترتیب به نظر می رسد پرسپولیسی ها باید با این جدایی کنار آمده و از هم اکنون به دنبال یک دفاع وسط شش دانگ در حد و اندازه کنعانی زادگان باشند.

کنعانی زادگان امسال با پرسپولیس جام حذفی و سوپرجام را فتح کرده و اگر قهرمان لیگ برتر هم بشود یک خداحافظی رویایی با پیراهن پرسپولیس خواهد داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها